www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۶ 1396/05/08

نوازش مشت های امیر بر صورت کینگ

امیر علی اکبری دقایقی پیش با اقتدار کامل حریف جنجالی امریکایی اش را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، امیر علی اکبری نایب قهرمان سال گذشته دسته سنگین وزن RIZIN امروز در یک مبارزه حساس و بسیار مهم به مصاف حریفی از ایالات متحده امریکا به نام تایلر کینگ ملقب به غارتگر رفت. کینگ از ماه ها پیش در رسانه های اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام برای امیر رجز خوانی می کرد و او را قهرمانی جعلی خواند که لیاقت احترام ندارد و خود را فایتری واقعی خواند. تمامی این صحبت ها باعث شد تا حساسیت این مبارزه بیشتر و بیشتر شود.

دقایقی پیش سرانجام انتظارها به سر آمد و این دو مبارز رو در روی یکدیگر ایستادند. کینگ با پرچم کشورش که بر دوش داشت وارد رینگ شد و امیر با سربند “یا حیدر کرار”. بر عکس نمایش ساختگی که همگان آن را به خاطر دارند این بار هم حریف واقعا امریکایی بود و هم مبارزه نبردی واقعی و بسیار معتبر! در هر صورت با آغاز مبارزه امیر بر خلاف روند مبارزات گذشته اش سعی داشت با ضربات مشت خود بر حریف پیروز شود. شروع مبارزه با های کیک زیبا و سپس ضربات خوب چپ و راست و هوک باعث شد تا کینگ در همان راند نخست اسیر مشت های فولادین امیر شود و دلاور ایرانی با ناک اوت پیروز مبارزه شد و نشان داد حرفش را در درون رینگ میزند و نه خارج از آن.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.