www.khabarrazmavar.ir

جام جهانی کیک بوکسینگ WKN - تهران

شناسه خبر : ۱۵:۲۸ 1395/12/21

نمره قبولی برای میزبانی ایران

مسابقات جام جهانی کیک بوکسینگ WKN جمعه شب و با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این رقابت ها که در مجموعه ورزشی پیام تهران برگزار شد، نخستین رویداد جهانی کیک بوکسینگ بود که به میزبانی کشورمان برگزار می شد که به بهترین شکل با تلاش های سید « حمیدرضا حجازی » (رئیس IKN) ایران در یادها ماند.

این مسابقات یک تورنمنت هشت نفره برای کسب عنوان قهرمانی وزن ۷۰ کیلوگرم برگزار شد و علاوه بر آن چند مبارزه دیگر در اوزان مختلف نیز انجام شدند. هشت فایتر حاضر در قسمت تورنمنت به این شرح بودند: محمد حسین درودیان (ایران) -کریستوفر روتین (مالت)- اریک انسینگا (کامرون)- ایلان دوراند (فرانسه)- ماتیا پدیو (ایتالیا)- آندریاس چاریتو (قبرس)- تسویوشی هارونو (ژاپن) و علی اصغر حسینی (افغانستان).

محمد حسین درودیان و علی اصغر حسینی با پیروزی در برابر حریفان در دو سمت تورنمنت خود را به فینال رساندند و رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. هیجان فینال وقتی بیشتر حس شد که این یک مبارزه انتقامی برای فایتر کشورمان به شمار می آمد. زیرا درودیان و حسینی پیش از این با هم مبارزه ای داشتند که در آن مبارزه، حسینی موفق به پیروزی شده بود.

مبارزه فینال بر خلاف مبارزات مرحله یک چهارم و نیمه نهایی تورنمنت، پنج رانده برگزار شد. نماینده افغانستان با شروع مبارزه تسلط و کنترل خود را بر رینگ و روند مبارزه نشان داد و توانست درودیان را ناک دان کند.این روند او در راندهای دوم و سوم نیز ادامه داشت. واکنش درودیان از راند چهارم شروع شد و در صدد جبران امتیازات و پیروزی بر حسینی بود، ولی برای جبران کمی دیر شده بود و پس از پایان راند پنجم علی اصغر حسینی با رای متحد داوران و با امتیاز، پیروز مبارزه و فاتح تورنمنت معرفی شد.

اما نتایج سایر مبارزات این رویداد به این شرح است:

مبارزه عنوان سوپر کروزرویت WKN: سینا کریمیان (ایران) با ناک اوتی زیبا (ضربه پرشی زانو) نیل آکونیو (آلمان) را شکست داد.

مبارزه عنوان نیمه سنگین وزن WKN: وحید مهدوی (ایران) با ناک اوت (ضریه های کیک) گئوری (گرجستان) را مغلوب خود ساخت.

مبارزه عنوان بین المللی WKN (وزن ۷۵ کیلوگرم): محمد مرادی (ایران) با امتیاز بر سورافون چوبون (تایلند) چیره شد.

مبارزه عنوان بین المللی WKN (وزن ۸۰ کیلوگرم): آرمین ابراهیم پور (ایران) با امتیاز پیراپونگ چنچوم (لائوس) را شکست داد.

ارشا اقدسی آنونسر این مسابقات بود که با اجرای زیبای خود تماشاگران حاضر در سالن را به وجد آورد. اما نکته حاشیه ای دیگر درباره پخش زنده این مسابقات از شبکه ورزش سیما بود. مراسم افتتاحیه و آغازین این رویداد با پخش زنده و مستقیم از شبکه ورزش همراه شد، ولی پوشش آن حدود سی دقیقه بیشتر طول نکشید و با قطع پخش مستقیم، بازپخش برنامه فوتبال ۱۲۰ در دستور کار قرار گرفت که ناراحتی بسیاری را به همراه داشت. البته طبق قول و قرارها این مسابقات در فرصت مناسب از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید