www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۵۵ 1393/08/16

نظری: خانم ها در جام جهانی ووشو بهترین نتیجه را می گیرند

من در اصل جودوکار هستم که البته مدتی در فدراسیون تیراندازی و به عنوان نایب رئیس بانوان فعالیت می کردم. در مورد حضورم در فدراسیون ووشو نیز دکتر علی نژاد از بنده دعوت کرد و من هم پذیرفتم. نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو گفت: نتایج بانوان کشورمان در جام جهانی را پیش بینی نمی کنم، […]

من در اصل جودوکار هستم که البته مدتی در فدراسیون تیراندازی و به عنوان نایب رئیس بانوان فعالیت می کردم. در مورد حضورم در فدراسیون ووشو نیز دکتر علی نژاد از بنده دعوت کرد و من هم پذیرفتم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو گفت: نتایج بانوان کشورمان در جام جهانی را پیش بینی نمی کنم، اما فکر می کنم آنها بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشند.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری ایلنا، رقابت های جام جهانی ووشو در بخش ساندا، از روز 26 آبان ماه جاری به میزبانی اندونزی در شهر جاکارتا برگزار خواهد شد. به همین منظور، 3 سانداکار کشورمان از چندی قبل، در کشور چین اردوی یک ماهه ای را آغاز کرده اند تا بعد از پایان این اردو، مستقیما از اندونزی راهی چین شوند.

شهین نظری در مورد وضعیت بانوان سانداکار ایران اظهار داشت: بچه ها در اردوی چین، روزی دو جلسه تمرین می کنند و طبق اطلاعات ما شرایط خوبی دارند.

وی در خصوص پیش بینی خود از عملکرد تیم ملی بانوان ایران در جام جهانی ساندا، تصریح کرد: من هیچ نتیجه ای را پیش بینی نمی کنم اما فکر می کنم ملی پوشان کشورمان بتوانند بهترین کارنامه را از خود بر جای بگذارند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو در ادامه، درباره حضور خود در فدراسیون ووشو و قبول پست نایب رئیسی این فدراسیون، یادآور شد: من در اصل جودوکار هستم که البته مدتی در فدراسیون تیراندازی و به عنوان نایب رئیس بانوان فعالیت می کردم. در مورد حضورم در فدراسیون ووشو نیز دکتر علی نژاد از بنده دعوت کرد و من هم پذیرفتم چرا که فکر می کنم اینجا راحت تر می توانم کار کنم.

گفتنی است تیم ملی ساندای بانوان ایران متشکل از سهیلا منصوریان در وزن 52- کیلوگرم، مریم هاشمی در وزن 65- کیلوگرم و شهربانو منصوریان در وزن 75- کیلوگرم و به مربیگری پانگ یان در مسابقات جام جهانی ساندا در جاکارتا پایتخت اندونزی شرکت خواهد کرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.