www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۲۰ 1398/01/04

نصیری نژاد عضو کمیته لیگ فدراسیون جهانی بوکس شد

رئیس فدراسیون جهانی بوکس، طی حکمی محمدرضا نصیری نژاد را به عنوان عضو کمیته لیگ فدراسیون جهانی بوکس منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در کمیسیون فدراسیون جهانی بوکس ( AIBA) طی حکمی محمدرضا نصیری نژاد به عنوان عضو کمیته لیگ فدراسیون جهانی بوکس منصوب شد.

در متن این حکم که به امضای رییس فدراسیون جهانی صادر شده است، آمده است، با توجه به تجربه جنابعالی در عرصه بین المللی ورزش، شما را به عنوان عضو کمیسیون WSB معرفی می‌کنم ،من مطمئن هستم تجربیات جنابعالی می تواند کمک های زیادی به این کمیسیون بکند.

غفور رحیم اف ریاست مستعفی فدراسیون جهانی بوکس در دوره گذشته که ریاست کنفدراسیون بوکس آسیا را برعهده داشت، محمدرضا نصیری نژاد را به عضویت در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا منصوب کرده بود، با شناخت کافی از توانمندی ایشان وی را به عضویت یکی از مهمترین کمیسیون های فدراسیون جهانی بوکس AIBA معرفی کرده است.

محمدرضا نصیری نژاد از معدود چهره‌های ورزشی بین المللی کشورمان است که علی رغم این که رابطه استخدامی با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را نداشته است، طی سالیان گذشته موفق شده است با عضویت در فدراسیون های مهم بین‌المللی و قبول سمت های اجرایی، خدمات ارزنده ای برای کشور به همراه آورد.

عضویت در هیات رییسه اتحادیه جودو آسیا بین سالهای ۲۰۱۱- ۲۰۱۵، عضویت در هیات رییسه فدراسیون جهانی کوراش و رییس کمیته فنی فدراسیون جهانی کوراش از سال ۲۰۱۰ تاکنون را می‌توان مهمترین این فعالیتها ذکر کرد، ضمن اینکه در حال حاضر ایشان به عنوان رییس انجمن کوراش جمهوری اسلامی ایران بوده و به عنوان مسئول فنی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ و هانگژو ۲۰۲۲ در رشته کوراش و همکاری با اتحادیه جوجیتسو آسیا و مسئول فنی مسابقات هنرهای رزمی جهان را نیز برعهده دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار