www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۲۵ 1395/03/23

«نصرت خان» تا پایان المپیک سرمربی تیم ملی جودوی ایران است

مدیر تیم ملی جودوی ایران گفت: «نصرت خان ولی اف» سرمربی ازبکستانی تیم ملی تا پایان بازیهای المپیک کارش را با قدرت در تیم ملی کشورمان ادامه می دهد و هیچگونه تغییری در تیم ملی نخواهیم داشت. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در حالي كه شنيده مي شد  فدراسيون جودو در نظر دارد سرمربي […]

مدیر تیم ملی جودوی ایران گفت: «نصرت خان ولی اف» سرمربی ازبکستانی تیم ملی تا پایان بازیهای المپیک کارش را با قدرت در تیم ملی کشورمان ادامه می دهد و هیچگونه تغییری در تیم ملی نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در حالي كه شنيده مي شد  فدراسيون جودو در نظر دارد سرمربي ازبكستاني تيم ملي را تغيير بدهد، مدير تيم هاي ملي جودو بعد از جلسه امروز خود با سرپرست و نايب رئيس فدراسيون از عدم تغيير در تيم ملي جودو خبر داد.

محمدرضا رودكي در اين خصوص گفت: پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی قبلا طی شده و نصرت خان ولی اف با پیشنهاد کمیته فنی فدراسیون و تایید معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرمربی تیم ملی جودو ایران تا المپیک ریو انتخاب شده و اکنون نیز با قدرت کارش را ادامه می دهد.

وی گفت: در اردوی بلاروس و قبل از آن در آنتالیا کنار نصرت خان حضور داشتم و دیدم که وی ارتباط بسیار خوبی با جودوکاران برقرار کرده و یقینا مورد تایید هست که به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان انتخاب شده است.

رودکی به اردوی بلاروس اشاره کرد و گفت: اگر چه رسما ۱۸ کشور در این اردو حضور داشتند اما در حقیقت جودوکاران بیش از ۲۰ کشور در این کمپ با یکدیگر تمرینات مشترکی را برگزار کردند و بسیار موثر بود. یقینا این اردوهای مشترک در بالا بردن توان جودکاران ما و آمادگی ایشان تاثیر بسزایی دارد.

مدیر تیم های ملی جودو درباره حضور زود هنگام خود در ایران گفت: من برای هماهنگی جهت تشکیل اردوی اسپانیا و روسیه باید زودتر می آمدم و تیم ملی هم بامداد فردا وارد تهران خواهد شد.

تيم سه نفره جودو ايران براي حضور در المپيك آماده مي شود.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید