www.khabarrazmavar.ir

رقابت های جهانی کرواسی /

شناسه خبر : ۰۸:۵۹ 1395/06/21

نشان نقره ای مرادیان برای نخستین بار در تاریخ ساواته

حمزه مرادیان، ساواته کار وزن ۶۵- کیلوگرم کشورمان با راهیابی به دیدار نهایی این وزن در چارچوب رقابت های جهانی کرواسی، یک اتفاق تاریخی ارزشمند را برای ساواته ایران رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تا پیش از این و چهار دوره حضور ساواته ایران در مسابقات آسوت یا کنترلی، بهترین نتیجه به دست آمده کسب یک‌ نشان برنز در جهانی 2008 فرانسه، 2 برنز در جهانی 2010 فرانسه، یک برنز در جهانی 2012 بلغارستان و یک برنز در جهانی 2014 ایتالیا بوده است.

به این ترتیب حمزه مرادیان که در سال 2014 تک‌ نشان برنز تیم‌ ایران را کسب کرده بود، این بار با شایستگی و با غلبه بر حریفان سرشناسی از بلژیک و روسیه و همچنین غلبه بر ساواته کاران ژاپن و پرتغال، به فینال راه پیدا کرد که در این مرحله با انجام یک بازی پایاپای، اما در نهایت مقابل حریف فرانسوی نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره و ‌مقام نایب قهرمانی رسید.

همچنین ستار خویی، داور اعزامی ساواته ایران نیز به دلیل انجام قضاوت های مناسب در مرحله مقدماتی، به عنوان یکی از داوران برگزیده برای قضاوت در مرحله فینال انتخاب شد و‌ مسابقات اوزان مختلف این بخش را قضاوت کرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.