www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۱ 1394/03/17

نخستین پیروزی سجاد محمدپور در لیگ ستارگان بوکس جهان

بوکسور وزن 52 کیلوگرم کشورمان نخستین مبارزه خود در لیگ ستارگان جهان را با برتری مقابل دارنده مدال نقره جهان از الجزایر به پایان رساند.  به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سجاد محمدپور که به عنوان نماینده بوکس کشورمان در مسابقات جهانی APB (لیگ ستارگان بوکس) شرکت کرده است، دیشب در نخستین دیدار خود به مصاف […]

بوکسور وزن 52 کیلوگرم کشورمان نخستین مبارزه خود در لیگ ستارگان جهان را با برتری مقابل دارنده مدال نقره جهان از الجزایر به پایان رساند. 

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سجاد محمدپور که به عنوان نماینده بوکس کشورمان در مسابقات جهانی APB (لیگ ستارگان بوکس) شرکت کرده است، دیشب در نخستین دیدار خود به مصاف فلیسی دارنده مدال نقره جهان از الجزایر رفت.

محمدپور که با هدایت اکبر احدی در این مسابقات شرکت می کند با ارائه مبارزه ای تحسین برانگیز توانست حریف نامدار خود را با شکست بدرقه کند. این مسابقات با حضور 8 بوکسور برتر وزن 52 کیلوگرم جهان در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می شود.

در این مسابقات 8 بوکسور برتر وزن 52 دنیا در شهر صوفیه بلغارستان برای کسب کمربند قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

همچنین امین قاسمی پور دیگر نماینده ایران در مسابقات جهانی APB است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.