www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۲۷ 1397/09/11

نبرد بی برنده بمب افکن برنزی و جیپسی کینگ!

مبارزه دئونتِی وایلدر و تایسون فیوری پس از دوازده راند با تساوی پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سالن استپلس سنتر لُس آنجلس صبح یکشنبه میزبان یک نبرد تاریخی بوکس بود.مبارزه ای بر سر عنوان قهرمانی سنگین وزن WBC بین دئونتی وایلدر قهرمان این وزن و تایسون فیوری قهرمان سابق سنگین وزن.

مبارزه ای که پیش از آن بسیاری شکست فیوری را پیش بینی می کردند و حتی معتقد بودند که وایلدر در همان راندهای نخستین کار را یکسره خواهد کرد اما در عمل شاهد اتفاقی دیگر بودیم.

وایلدر در راندهای نهم و دوازدهم با ضربات پر قدرت مشت راستش فیوری را دو بار ناک دان کرد اما فیوری هر دو بار با شمارش ناک دان از جای خود بلند شد و به مبارزه تا ثانیه آخر و به صدا در آمدن زنگ پایان مبارزه ادامه داد.

ینا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بوکس وایلدر تنها پیروز راندهای دوم،نهم و دوازدهم بود و نتیجه نُه راند مابقی به سود فیوری رقم خورد و در پایان می بایست شاهد پیروزی ۱۱۵-۱۱۱ فیوری می بودیم اما نظر داوران کنار رینگ اختلاف فاحشی داشت.داور نخست ۱۱۵-۱۱۱ رای به برتری وایلدر داد.داور دوم ۱۱۴-۱۱۰ به فیور و داور سوم ۱۱۳-۱۱۳ مساوی.و با این آرا مبارزه برنده ای نداشت و وایلدر همچنان قهرمان سنگین وزن WBC باقی ماند.

وایلدر پس از مبارزه گفت:”با دو ناک دانی که انجام دادم،من برنده شدم.هر دو ما سلحشور هستیم اما فکر می کنم آن دو ناک دانی که اتفاق افتاد من برنده شدم.من هیچ فشاری احساس نکردم و فقط مشت هایم را پرتاب می کردم.اما در مبارزه دوم بین من و فیوری تضمین می کنم که کارش را یکسره کنم”.

اما نظر فیوری پس از مبارزه:”ما در خاک حریف هستیم.من دو بار ناک دان شدم اما با این حال حقیقتاً معتقدم که برنده مبارزه شدم و همه در اینجا به این باور دارند و من می بایست با آن کمربند به خانه برمی گشتم.از وایلدر به خاطر فرصتی که به من داد ممنونم از تمامی طرفدارانی گه به خاطر من به اینجا آمدند تشکر می کنم.خداوند شما را حفظ کند.پس از سه سال لعنتی که دور از رینگ بودم به اینجا آمدم و با دل و جرائت تمام مبارزه کردم و باید بگویم که جیپسی کینگ برگشته…”

با این تساوی رکورد وایلدر به ۴۰-۰-۱ رسید و رکورد فیوری ۲۷-۰-۱ شد و همچنان هر دو فایتر عدد صفر را در جلوی تعداد باخت های خود دارند و هواداران برای ریمچی که در سال ۲۰۱۹ شاهد آن خواهیم بود بی صبرانه منتظر خواهند ماند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.