www.khabarrazmavar.ir

با یک مدال نقره به دست آمد؛

شناسه خبر : ۱۴:۲۰ 1397/04/04

نایب قهرمانی بی سروصدای جودوکاران در تفلیس/ همچنان روی نوار شکست

تیم جودو جوانان ایران در حالی عنوان نایب قهرمانی رقابت‎های بین‎المللی تفلیس را از آن خود کرد که حاصل تلاش ۹ جودوکار اعزامی کشورمان تنها یک نشان نقره بوده است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تیم جودو جوانان ایران هفته گذشته برای حضور در یک اردوی مشترک و تورنمنت بین المللی با ۹ جودوکار عازم گرجستان شد. براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون جودو این تیم شب گذشته با یک مدال نقره حمیدرضا ملک زاده در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم عنوان نایب قهرمانی این رقابتها را کسب کرده است.

قاسم باغچقی، علی پرهیزگاری، یاسین تقوی، مجید بریمانلو، ابوالفضل محمودی، علی محمدی بریمانلو، امین کامیاب و رضا پارساپور هشت جودوکار دیگر تیم اعزامی کشورمان بودند که در این رقابتها با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شدند.

فدراسیون جودو در حالی خبر نایب قهرمانی تیم جوانان را منتشر کرده که هیچگونه اطلاعاتی از تعداد تیم ها، نفرات و جدول رده بندی مسابقات در اختیار علاقمندان قرار نداده است.

به نظر می رسد در این مسابقات فقط تیم هایی از ایران و گرجستان حضور داشته اند که تیم اعزامی کشورمان تنها با یک نقره عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده و سایر مدلهای طلا و نقره را گرجی های میزبان از آن خود کرده اند. ضمن اینکه هیچگونه اطلاعاتی از این تورنمنت به اصطلاح بین المللی روی سایت های رسمی بخصوص سایت فدراسیون جهانی درج نشده است.

از این نوع انتشار اخبار طی ماه های اخیر از سوی روابط عمومی فدراسیون جودو زیاد دیده شده و به نظر می رسد که این فدراسیون می بایست در نحوه اطلاع رسانی خود تجدید نظر کند.

از سوی دیگر در این مسابقات هم شاهد تداوم روندهای شکست جوانان جودو در میادین برون مرزی هستیم. جودوکاران ایران این روزها هر تورنمنتی را بدون توجه به سطح فنی آن با شکست ترک می کنند و این برای آینده جودو ایران چندان مطلوب به نظر نمی رسد.

در همین روزها قرقیزستان میزبان یک تورنمنت بین المللی است که تمامی اطلاعات آن روی سایت فدراسیون جهانی موجود است و فدراسیون جودو می توانست مقدمات اعزام جوانان به این تورنمنت را برای جوانان فراهم کند. جوانانی که طی ماه های آینده حضور در رقابتهای جهانی را پیش رو دارند و با ادامه این روند معلوم نیست چه سرونشتی در انتظار آنها باشد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.