www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۲۷ 1395/05/24

نایب رئیس بازنشسته سرانجام کنار رفت/ باقری نایب رئیس کاراته شد

سرپرست فدراسیون کاراته با برکناری شاه محمدی ، مسئولیت سرپرست نایب رئیس بانوان را به شخص دیگری واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در حالی که شنیده می شد عشرت شاه محمدی سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته به دلیل بازنشسته بودن نمی تواند در این سمت به فعالیت خود ادامه دهد، با حکم سرپرست فدراسیون کاراته به فعالیت خود در این فدراسیون پایان داد.

بر همین اساس سیدحسن طباطبایی  افسانه باقری را به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان این فدراسیون منصوب کرد تا در کنار خودش و سرپرست فدراسیون ، بخش بانوان هم با سرپرست اداره شود. در متن حکم طباطبایی برای باقری آمده است:

با عنایت به سوابق، تجارب و تعهد به موجب این ابلاغ سرکار عالی به سمت سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

انتظار دارم ضمن توجه به قوانین و مقررات مربوطه و همکاری با دیگر مسئولین فدراسیون و بهره گیری از آراء و نظریات پیشکسوتان و دست اندرکاران این حوزه در زمینه برنامه ریزی جهت عمومی کردن و نهادینه نمودن ورزش در بین خانواده ها و بانوان کاراته کشور، حضور عزتمند بانوان در صحنه های بین المللی با رویکرد عفاف و حجاب و نمایش توانمندی های زن ایرانی در فرهنگ غنی و پویای اسلامی و توجه به توسعه امکانات مختص این قشر تلاش نمایند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.