www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۶ 1394/12/17

نامه اتحادیه جوجیتسو آسیا به کمیته ملی المپیک ایران: تنها انجمن جوجیتسو ایران به ریاست رستمیان را به رسمیت می‌شناسیم

انجمن جوجیتسو آسیا با ارسال نامه ای رسمی به کمیته ملی المپیک کشورمان خواستار هرگونه عدم دخالت فدراسیون ورزش های رزمی در برنامه ها و اهداف انجمن جوجیستو j.j.I.f ایران شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز و به نقل از خبرگزاری ایلنا، فدراسیون ورزش‌های رزمی اخیرا و در ادامه تغییر و تحولات عجیب و […]

انجمن جوجیتسو آسیا با ارسال نامه ای رسمی به کمیته ملی المپیک کشورمان خواستار هرگونه عدم دخالت فدراسیون ورزش های رزمی در برنامه ها و اهداف انجمن جوجیستو j.j.I.f ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز و به نقل از خبرگزاری ایلنا، فدراسیون ورزش‌های رزمی اخیرا و در ادامه تغییر و تحولات عجیب و غریب خود در انجمن‌های تحت پوشش این فدراسیون٬ ریاست انجمن جوجیتسو j.j.I.f به ریاست «محمد حسن رستمیان» را تغییر داد که‌ این اقدام با اعتراض‌ فدراسیون جوجیتسو آسیا مواجه‌ شد چرا که رستمیان نماینده رسمی‌ فدراسیون‌ جهانی جوجیتسو در ایران است.

از سوی دیگر فدراسیون ورزش های رزمی طی حکمی «سید امیر خوش بین» سرمربی تیم ملی جوجیتسو کشورمان را از مربیگری در این رشته رزمی مدال آور محروم کرد. این در حالی است که خوش بین نیز عضو هیات رئیسه اتحادیه جوجیتسو آسیا است که حالا و در واکنش به این دو اقدام غیرقانونی فدراسیون ورزش های رزمی٬ اتحادیه جوجیتسو آسیا با ارسال نامه ای به کمیته ملی المپیک کشورمان خواستار هرگونه دخالت فدراسیون ورزش های رزمی در انجمن جوجیتسو ایران به ریاست محمد حسن رستمیان شده است.

در این نامه آمده است: «تنها نماینده رسمی جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران انجمن جوجیتسو ایران به ریاست محمد حسن رستمیان و به نایب رئیسی سید امیر خوش بین است و تنها نفرات اعلام شده از سوی این انجمن اعم از: ورزشکار٬ مربی٬ داور و همراه برای شرکت در بازی های ساحلی ۲۰۱۶ مورد تایید این اتحادیه قرار دارد.»

در ادامه این نامه آمده است:«به هیچ عنوان دخالت فدراسیون رزمی ایران و معرفی افراد از این فدراسیون مورد قبول اتحادیه جوحیتسو آسیا نیست.»

photo_2016-04-06_02-32-38

Tel-razmavar1

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار