www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۴۹ 1394/06/29

ناطق نوری: احدی و استکی مشکل‌شان را حل نکنند، کنار می‌روند/به روزبهانی اخطار دادیم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: با احدی و استکی جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و در صورتی که به مجادله خود پایان ندهند با هر دو مربی خداحافظی خواهیم کرد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، احمد ناطق نوری امروز با حضور در جمع خبرنگاران در مورد شکایت از احسان روزبهانی اظهار داشت: شکایتی در کار نبوده […]

رئیس فدراسیون بوکس گفت: با احدی و استکی جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و در صورتی که به مجادله خود پایان ندهند با هر دو مربی خداحافظی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، احمد ناطق نوری امروز با حضور در جمع خبرنگاران در مورد شکایت از احسان روزبهانی اظهار داشت: شکایتی در کار نبوده و فقط به او اخطار داده‌ایم. به روزبهانی اعلام کرده‌ایم حرفی که او در رسانه‌ها مطرح کرده خلاف است و ما می‌توانیم از او شکایت کنیم.

روزبهانی مدعی شده 30 درصد پاداش ملی‌پوشان را فدراسیون برداشته است که این اصلاً‌ صحبت خوبی نیست. ما حتی یک دینار از روزبهانی پول نگرفته‌ایم.

وی در ادامه افزود: برای من از لحاظ شخصیت قانونی اصلاً‌ خوب نیست که بخواهم حساب خارجی داشته باشم و مدتی پیش که راهی لوزان سوئیس شده بودم بنده تلاش کردم از سوی فدراسیون آیبا(جهانی)20 هزار یورو پاداش روزبهانی را دریافت کنم. یکی از دوستان ما حساب خارجی دارد و از طریق او توانستیم این پول را دریافت و کامل به حساب روزبهانی واریز کنیم.

ناطق‌نوری در ادامه صحبت‌های خود عنوان داشت: هزار بار با احسان صحبت کرده‌ایم و گفته‌ایم که صحبت‌های کسی را گوش ندهد و تنها به کار خود بپردازد اما او اصلاً‌به حرف ما گوش نمی‌دهد و خود را وارد حاشیه کرده است.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد درخواست برگزاری اردو از سوی روزبهانی و اکبر احدی و کنسل شدن این اردوها عنوان کرد:‌ دوستان از ما درخواست کردند که یک اردو در ترکیه برای آنها برگزار کنیم. تمام کارها را انجام دادیم اما پس از آن اعلام کردند که ما نمی‌رویم. به هر حال اینطور نمی‌شود که هرجایی که احدی خوشش می‌آید و دوست دارد ما او را به آن کشور اعزام کنیم. جایی تیم را می‌بریم که تمرین کنند نه اینکه خوششان بیاید.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: در حال حاضر ما هزینه برگزاری 4 تیم را پرداخت می‌کنیم. تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و تیم اعزامی به مسابقات APB. مگر فدراسیون ما چقدر بودجه دارد که بخواهیم چنین هزینه‌هایی را پرداخت کنیم؟ فدراسیون بوکس هزینه دارد اما بودجه ما کافی نیست.

ناطق نوری در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: طبق مصوب بودجه فدراسیون بوکس یک میلیارد و 800 میلیون تومان است. گفته بودند 60 درصد این مبلغ را پرداخت می‌کنیم اما هنوز 50 درصد آن را نیز پرداخت نکردند. مسئولان چک و چانه می‌زنند که بودجه ما را یک میلیارد و 500 میلیون تومان کنند اما ما گفته‌ایم اگر نمی‌دهید بگویید تا ما برویم. متأسفانه فدراسیونی را که با هزینه شخصی ساخته‌ایم باید برایش ماهیانه 23میلیون تومان اجاره پرداخت کنیم. این مجموعه با هزینه شخصی درست شده اما زمین آن برای دولت است. به هر حال ما ناچاریم و قبول کرده‌ایم. خدا لعنت کند هاشمی‌طبا را که باعث شد تا فدراسیون‌ها اجاره پرداخت کنند. در حال حاضر 4 تیم در اردو هستند که روزی 30 نفر در اردوها تلاش می‌کنند هزینه هر کدام از نفرات حاضر در اردوها 150 هزار تومان است حالا ما با این بودجه چطور باید کارمان را پیش ببریم.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما قبل از آغاز المپیک لندن به تمام نفراتی که سهمیه المپیک را گرفته بودند مبلغ 10 میلیون تومان پاداش پرداخت کردیم. در حال حاضر نیز پس از اینکه احسان روزبهانی سهمیه المپیک را کسب کرد بلافاصله 10 میلیون پاداش به او دادیم. البته به او گفتم که دیگر توقع پاداش نداشته باشد.

ناطق نوری در پاسخ به این سؤال که آیا با احسان روزبهانی قرار است برخورد شود یا خیر،‌ گفت: با احسان صحبت کرده‌ایم و به او گفته‌ایم که چرا دروغ گفته است و چرا در گفت‌وگو با رسانه‌ها مدعی شده ما از او شکایت کرده‌ایم. ما به روزبهانی تذکر داده‌ایم و اگر او رعایت نکند قطعاً از او شکایت می‌کنیم. به هر حال ما بدهکار کسی نیستیم. 27 سال در مجلس آبرو جمع کرده‌ام و اصلاً‌ برای چهره من خوب نیست که او مدعی شده 30درصد پاداش آنها را فدراسیون بر می‌دارد. از نحوه انتقاد روزبهانی گلایه‌مندیم و قطعاً‌ در جلسه‌ای که شورای کمیته انضباطی حضور دارد در مورد این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنیم و بلافاصله به رسانه‌ها نیز اعلام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که گویا اکبر احدی و علیرضا استکی با یکدیگر مشکل دارند آیا برای رفع شدن این مشکل قرار است تصمیمی گرفته شود یا خیر،‌ گفت: قطعاً ما این دو نفر را به فدراسیون دعوت خواهیم کرد و اگر این روند ادامه داشته باشد با هر دو نفر به صورت جدی خداحافظی خواهیم کرد. ما در بوکس نفرات زیادی را داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. مربیان زیادی در کشور داریم که قطعاً به ما کمک خواهند کرد و ما از آنها در صورت رفع نشدن مشکل استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: امید رشیدیان قهرمان سابق تیم ملی در حال حاضر در مسابقات قهرمانی کشور تیم نوجوانان مازندران را قهرمان کرد و او گزینه خوبی برای کمک به تیم ملی است.

ناطق نوری در پاسخ به این سؤال که آیا با سرمربی تیم ملی همچنان همکاری خواهیم کرد یا خیر،‌ گفت:‌ ما شش ماه با وینکوف سرمربی اوکراینی تیم ملی قرارداد داریم و قطعاً تا مسابقات قهرمانی جهان او سرمربی تیم ملی ایران است.

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا باز هم قرار است بوکسورهای اعزامی به مسابقات لیگ حرفه‌ای APB سرمربی جداگانه داشته باشند یا خیر، گفت: باید با شورای فنی صحبت کنیم و در مورد این موضوع تصمیم بگیریم. اگر قرار باشد دوستان باز هم کل کل کنند ما نمی‌توانیم با این نفرات کنار بیاییم. قطعاً در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهیم کرد. در حال حاضر روح‌الله حسینی ناظر تیم‌های ملی است و همیشه در کنار تیم ملی فعالیت می‌کند.

ناطق نوری در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: احسان نباید خودش را وارد حاشیه کند شکست عیب نیست اما نباید با جوسازی به دنبال شلوغ‌کاری باشد. اگر با اکبر احدی نمی‌تواند کار کند با یک مربی دیگر به کارش ادامه دهد. دوستان نباید به صورت هوسی راهی مسابقات شوند ما شهرهایی را در کشورمان داریم که می‌توانند آنجا تمرین کنند. شمال ایران برای برگزاری اردوها بهتر از خارج از ایران است. پس کسی به دنبال بهانه‌جویی نباشد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید