www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۴۷ 1397/12/28

ناطقی نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو شد

نایب رئیس جدید فدراسیون ووشو از سوی مهدی علی نژاد منصوب و مشغول به کار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ،مراسم تودیع شهین نظری نایب رئیس پیشین و معارفه «زهرا ناطقی» نایب رئیس جدید فدراسیون ووشو با حضور خانم «موسوی» معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، دکتر «مهدی علی نژاد» رئیس فدراسیون، «محمود متدین» دبیر فدراسیون و جمعی از مدیران فدراسیون ووشو برگزار شد.

رئیس فدراسیون ووشو در این مراسم با بیان اینکه همکاری خوبی در این سال‌ها با خانم نظری داشتیم، گفت: فدراسیون ووشو در حوزه بانوان پیشتاز بوده است. در این ۱۲ سال، بانوان ما در ورزش قهرمانی سرآمد بوده اند و در بخش همگانی نیز توسعه خوبی داشته ایم.

وی افزود: موجب افتخار است که فدراسیون جهانی ووشو روز جهانی زن را با مطلبی در خصوص خواهران منصوریان تبریک گفته است.

علی نژاد ادامه داد: خانم نظری در این پنج سال زحمات زیادی متحمل شدند و موفقیت‌ها با کار گروهی و همدلی به دست آمد. علاوه بر قهرمانان، در بخش مربیان و داوران نیز در عرصه بین المللی حرف‌های زیادی برای گرفتن داریم.

رئیس فدراسیون ووشو تصریح کرد: پس از استعفای خانم ناطقی از فدراسیون اسکیت با وی صحبت کردم و ایشان که از جامعه ووشو است پس از سال‌ها به خانه خود بازگشت و مطمئن هستم در زمان ایشان نیز مسیر موفقیت‌ها طی می‌شود.

در ادامه خانم «موسوی» معاون وزارت ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی از حضور در جمع خانواده ووشو، گفت: ووشو فدراسیونی است که به نگاه ویژه ای به بانوان دارد و بین تیم آقایان با بانوان تفاوت نمی‌گذارد. خوشبختانه هیچگاه در بخش بانوان ووشو با مشکلی مواجه نشده ایم.

وی با تمجید از عملکرد رئیس فدراسیون ووشو، گفت: ایشان مسیری را ترسیم کردند که خانم نظری به خوبی آن را طی کرد و قطعاً نایب رئیس جدید نیز همین مسیر را با سربلندی ادامه می‌دهد. خوشحالم از اینکه اعلام می‌کنم مدال‌ها ووشوی موجب افتخار ورزش بانوان ایران است.

این مقام مسئول با بیان اینکه از خانم نظری و ناطقی شناختی چندین ساله دارد، تصریح کرد: خانم نظری همواره به ما در وزارت ورزش کمک کرده است و از توانایی ایشان استفاده خواهیم کرد. در نهایت آرزوی توفیق برای ۲ خواهر عزیزم دارم.

سپس، «شهین نظری» گفت: این ۵ سال موفق در یک چشم بهم زدن تمام شد و امیدوارم خانم ناطقی موفق باشند و قطعاً هر کمکی بتوانم به او خواهم داشت.

وی در سخنان کوتاه خود از حمایت‌های رئیس فدراسیون و همکارانش در این رشته قدردانی کرد.

«محمود متدین» دبیر فدراسیون ووشو نیز با تشکر از زحمات نایب رئیس پیشین فدراسیون، گفت: خانم نظری، بزرگ مجموعه ما بود و جایگاه ویژه ای در فدراسیون داشت. همدلی و اتحاد همواره در این مجموعه وجود دارد و دلیل اصلی پیشرفت است.

در نهایت «زهرا ناطقی» نایب رئیس جدید بانوان فدراسیون ووشو نیز، اظهار داشت: از اعتماد رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم و امیدوارم مؤثر باشم. ووشو فدراسیونی درجه یک و موفق است و نسبت به سال ۸۲ که در این فدراسیون فعالیت می‌کردم، تغییرات گسترده‌ای کرده است.

وی در پایان گفت: زحمات نواب رئیس قبلی تأثیر زیادی در عملکرد خوب داشته است و امیدوارم مسیر آنان را به خوبی طی کنم.

در پایان با اهدا لوح و هدایایی از سوی دکتر علی نژاد از زحمات نایب رئیس پیشین قدردانی شد و همچنین حکم نایب رئیس جدید به وی اعطا گردید.

آخرین اخبار