www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۵ 1396/12/23

ناد نریمانی سرانجام به UFC پیوست!

یو اف سی لندن اولین گام برای فایتر ایرانی-بریتانیایی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، دور بعدی از سری رویدادهای UFC به نام UFC Fight Night 127 شنبه ۲۶ اسفند ۹۶ (۱۷ مارس ۲۰۱۸) به میزبانی سالن O2 آرنا لندن پایتخت انگلستان برگزار خواهد شد.

تیتر این رویداد یک سوپرفایت از دسته سنگین وزن مابین قهرمان سابق سنگین وزن UFC یعنی فابریسیو وِردوم و قهرمان سابق دسته سنگین وزن Bellator الکساندر وُلکوف است،جایی که فایتر پرتجربه و چهل ساله برزیلی به مصاف جوان بیست و نه ساله روسی می رود.

در دیگر مبارزه مهم این مسابقات و از دسته نیمه سنگین وزن شاهد نبرد دوم جیمی مانووا و جان بلاشویچ خواهیم بود این دو فایتر پیش از این یکبار در سال ۲۰۱۵ و در رویداد UFC Fight Night Gonzaga vs. Cro Cop 2 به مصاف هم رفته بودند که مانووا در آن مبارزه با رای متحد داوران به پیروزی رسیده بود و بدین ترتیب نبرد دوم از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود.

اما برای ما یک مبارزه حساس دیگر نیز در لیست مبارزات این رویداد دیده می شود،جایی که ناد نریمانی فایتر ایرانی-بریتانیایی و قهرمان دسته پر وزن Cage Warriors در اولین تجربه حضور خود در قفس UFC به مصاف نصرت حق پرست از آلمان خواهد رفت، رکورد کنونی نریمانی ۹ پیروزی و ۲ شکست است و در سمت مقابل حق پرست رکورد ۱۰ پیروزی و ۲ شکست را در کارنامه خود دارد. اگر طرفدار پر و پا قرص رزم آور باشید حتماً به خاطر دارید که مقاله ای مفصل برای معرفی این قهرمان در مجله رزم آوز نوشته بودیم که در آن به بخشی از مصاحبه نریمانی هم اشاره کردیم که از حضور در UFC بود به عنوان هدف نهایی خود صحبت کرده بود و اکنون این رویای او به واقعیت تبدیل شده و فرصت درخشش در برترین لیگ MMA جهان برای وی مهیا شده است.ناد نریمانی این گوی و این میدان!

لیست کامل مبارزات رویداد UFC Fight Night 127 بدین شرح می باشد:

مبارزات مقدماتی:

سبک وزن: کِیجِن جانسون با استیو رِی
سبک وزن: ناد نریمانی با نصرت محمد حق پرست
سنگین وزن: مارک گادبیر با دمیتری سوسونوفسکی
نیمه سنگین وزن: پُل کِرِیگ با ماگومِد آنکالائف
پر وزن: دَنی هِنری با حکیم داوودو
ولترویت: جک مارشمَن با بِرَد اسکات
ولترویت: دَنی رابرتز با اُلیور اِنکَمپ

مبارزات اصلی:

ولترویت: لئون ادواردز با پیتر سوبوتا
خروس وزن: تام دوکیسنوی با تریُن وِیر
نیمه سنگین وزن: جیمی مانووا با جان بلاشویچ
سنگین وزن: فابریسیو وردوم با الکساندر وُلکوف

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید