www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۳۲ 1396/09/04

ناامیدی درخشان از آینده درخشان جوانان جودو/ بازگشت به عقب ترکیب جودوکاران در تاتامی توکیو

تیم ملی جودو ایران، در حالی به رقابت های گرانداسلم توکیو اعزام خواهند شد که به نظر می رسد درخشان هم از آینده سازان ناامید شده و در نهایت به لیست ملی پوشان فدراسیون قبلی بازگشته است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در ادامه اعزام های سریالی تیم ملی جودو به رقابت های گرنداسلم، جودوکاران کشورمان قرار است به آخرین مرحله مسابقات گرانداسلم جودو (سال ۲۰۱۷) که طی روزهای ۲ و ۳ دسامبر به میزبانی توکیو برگزار می شود، اعزام شوند.

تیم ملی جودو ایران با سرمربیگری محمد منصوری هرچند نتایج قابل قبولی را در رقابت های قبل کسب نکرد اما تا پیش از مسابقات توکیو از لیست نفرات اعزامی اش ناامید نشده بود اما این بار در آخرین مسابقه گرداسلم در سال ۲۰۱۷ که بهترین های دنیا در آن شرکت می کنند، خبری از توریست ها و ناکامان قبلی که از آنها به عنوان آینده سازان یاد می شد نیست و کادر فنی دوباره به نفراتی رسیده است که پیش از این زمان فدراسیون قبلی به رقابت ها اعزام می شدند.

بعد از مسابقات گرنداسلم هلند و بازگشت جودوکاران هنوز خبری از محمد رشنونژاد نایب قهرمان رقابت های قهرمانی آسیا نیست و وی که گویا می دانست به خاطر کسب نتایج ضعیف دیگر در اعزام های بعدی نامش در لیست ملی پوشان حضور نخواهد داشت فرصت را غنیمت شمرد و ترجیح داد که دیگر به کشور بازنگردد!

هنوز از سرنوشت این جودوکار خبری نیست و صحبت های ضد ونقیضی از او شنیده می شود.

تیم ملی جودو ایران با ترکیب ۴ ملی پوش راهی رقابت‌های توکیو خواهد شد.

قاسم نوری زاده که در دو اعزام قبلی به پیکارهای برون مرزی موفق نشان داده است در وزن ۶۶-کیلوگرم، محمدبریمانلو که به دلیل مشکل روادید نتوانسته بود به رقابت های هلند برود ، در وزن ۷۳- کیلوگرم، سعید ملایی امید اول کسب مدال در وزن۸۱- کیلوگرم و جواد محجوب که بعد از ۱۵ ماه دوری از تاتامی شروع موفقی را در رقابت های گرند اسلم هلند داشت در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جودوکارانی هستند که روی تاتامی توکیو خواهند رفت.

طبق فهرست این اسامی به نظر می رسد مسئولان فدراسیون جودو که پیش از این روی سرمایه گذاری در بخش جوانان و امید‌ها تاکید داشتند از آنها ناامید شده اند و ترجیح دادند به کسب نتیجه و مدال فکر کنند تا برنامه ریزی برای آینده و معرفی ستاره های جدید در رشته المپیکی جودو!

انتظار می رود فدراسیون جودو هرچه سریع تر واکنشی جدی درخصوص معضل پناهندگی ورزشکارانش نشان دهد ضمن اینکه از محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو خواستاریم به راهی که پیش گرفته بود ادامه دهد فقط به جای جوانانی که امتحان خود را پس داده اند و نتوانستند موفق ظاهر شوند باید از استعدادهای سراسر کشور استفاده کرد تا شاید بتوان جودو را از وضعیت این روزهایش نجات داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید