www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۰ 1394/06/22

می توانیم دو سهمیه دیگر بگیریم؛ ابراز رضایت رئیس فدراسیون تکواندو از وضعیت و عملکرد این رشته

رئیس فدراسیون‌ تکواندو با بیان اینکه وزارت ورزش برای ارزیابی فدراسیون ها و در رابطه با همه آنها نباید از نسخه یکسان استفاده کند، گفت: البته شخصا از وضعیت و عملکرد تکواندو رضایت کامل دارم. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سید محمد پولادگر در حاشیه نشست شنبه شب روسای فدراسیون‎های ورزشی با وزیر […]

رئیس فدراسیون‌ تکواندو با بیان اینکه وزارت ورزش برای ارزیابی فدراسیون ها و در رابطه با همه آنها نباید از نسخه یکسان استفاده کند، گفت: البته شخصا از وضعیت و عملکرد تکواندو رضایت کامل دارم.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سید محمد پولادگر در حاشیه نشست شنبه شب روسای فدراسیون‎های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، در مورد ارزیابی فدراسیون‌ها توسط این وزارتخانه اظهارداشت: به نظرم به صورت کلی اقدام خوبی صورت گرفته اما نباید فراموش کرد که همه فدراسیون‌ها را نمی‌توان با یک معیار سنجید.

وی ادامه داد: شاید درست نباشد که برای همه فدراسیون‌های ورزشی یک نسخه یکسان را بپیچیم، اما اگر بخواهم در مورد وضعیت تکواندو بگویم باید اعلام کنم که از عملکرد فدراسیون‌ تکواندو رضایت دارم.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات موجود این بود که فدراسیون‌ها و افراد نقد نمی‌شدند ولی اینکه یک ارزیابی از فدراسیون‌ها انجام شود به صورت کلی اقدام قابل توجهی است.

پولادگر همچنین در مورد آخرین شرایط تکواندوکاران ایران گفت: خوشبختانه در حال حاضر دو سهمیه تکواندوی ایران برای المپیک 2016 قطعی شده و فرصت آن را داریم تا دو سهمیه دیگر را نیز کسب کنیم.

وی با اشاره به بهنام اسبقی و مصدومیتی که گریبانگیر آنها شده خاطرنشان کرد: در وزن بهنام اسبقی دچار بدشانسی شدیم؛ قرار بود این ورزشکار پس از سپری کردن دوران نقاهت در رقابت‌‌های ترکیه حضور پیدا کند ولی در نهایت امیدواریم که در وزن این ملی‌پوش ایران نیز بتوانیم سهیمه المپیک را بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد حضور وزیر ورزش اندونزی در ایران نیز اینگونه گفت: اندونزی جزو کشورهایی است که توانسته رقابت‌های مختلفی را میزبانی کند که از جمله آنها می‌‌توان به رقابت‌های قهرمانی تکواندوی نوجوانان آسیا اشاره کرد. البته ای کاش اطلاع رسانی مناسبی در مورد حضور وزیر ورزش اندونزی صورت می‌گرفت تا ما نیز می‌توانستیم از تجریبات کشور اندونزی استفاده کنیم. این کشور در حال حاضر برای تکواندو سرمایه‌گذاری بسیار خوبی انجام داده و تلاش می‌کند تا خود را در این رشته ارتقا دهد.

پولادگر در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضور تکواندوکاران معلول ایران در رقابت‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: هم زمان با حضور تکواندوکاران ایران در رقابت‌های ترکیه، قرار است پاراتکواندو کاران ایران نیز به مسابقات جهانی اعزام شوند.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان این گفتگو با خبرنگاران گفت: از زمانی که در پاراتکواندو نیز به فعالیت پرداخته‌ایم، شاهد شرایط مناسبی در این رشته هستیم. امیدوارم در رشته پاراتکواندو هم بتوانیم موفق باشیم و به موفقیت‌های مناسبی دست پیدا کنیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید