www.khabarrazmavar.ir

هروی :

شناسه خبر : ۱۱:۴۰ 1396/04/26

می توانستیم با کیفیت بهتری قهرمان شویم/ طلای «تیمی» ارزشمند است

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: با وجود آنکه تیم ملی کاراته مردان قهرمانی آسیا شد ولی معتقدم می‌توانستیم با کیفیت بهتری به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سید شهرام هروی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در این دوره در سطح فنی بسیار خوبی برگزار شد که تیم های اعزامی کشورمان در همه رده های سنی نمایش خوبی داشتند و با کسب مدالها و عناوین متعدد قهرمانی قدرت کاراته ایران نمایش دادند.

وی در مورد سطح فنی این دوره از رقابتها گفت: رقابتهای سطح بالایی را شاهد بودیم. همه کشورها با بهترین نفرات خود به میدان آمده بودند، عربستان و چین تایپه روند رو به رشد خود را ادامه داده، هند، چین و قرقیزستان هم مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: ما در بخش انفرادی مدالهای خوبی کسب کردیم و در بخش تیمی هم که قهرمان شدیم. مبارزات بخش کومیته تیمی به دلیل آنکه پتانسیل کاراته کشورها را به نمایش می گذارد از اهمیت بالایی برخوردار است که خدا را شکر با همت و تلاش تک تک اعضای تیم موفق شدیم به این مدال طلای ارزشمند دست پیدا کنیم.

هروی افزود: تیم ما در این دوره عنوان قهرمانی را کسب کرد و معتقدم اگر برخی اشتباهات فردی نبود می توانستیم با کیفیت بهتری به این مهم دست پیدا کنیم. بازهم خدا را شاکریم که شرمنده ومردم نشده و به قولی که داده بودیم عمل کردیم.

وی با تاکید به المپیکی شدن کاراته گفت: این موضوع باعث شده کشورها در کاراته سرمایه گذاری خوبی داشته باشند. کاراته به سرعت در حال پیشرفت و این موضوع در همین رقابتهای قزاقستان به خوبی مشهود بود. کاراته در المپیک ۲۰۲۰ هشت فرصت در مجموع دختران و پسران داریم که در صورت نگاه ویژه مسئولان و در اختیار قراردادن امکانات مطمئن باشید که کاراته ایران توانایی کسب بهترین نتیجه را دارد.

سرمربی تیم ملی به قضاوت داوران هم اشاره کرد و گفت: غیر از اتفاق نادری که برای حسن نیا در وزن ۵۵- کیلوگرم افتاد، در سایر موارد مشکلی در قضاوت ها نبود. ضمن اینکه باید از داوران اعزامی کشورمان با مسئولیت سلیمی که در این دوره حمایت خوبی از تیم داشتند هم تشکر کنم.

هروی در پایان با بیان اینکه این عنوان قهرمانی ارزشمند متعلق به جامعه کاراته و حاصل دسترنج مربیان سازنده است گفت: از تمام کسانی که در این مدت به بنده مشاوره دادند، کمک کردند، همکارانم در کادر فنی تشکر و قدردانی می کنم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید