www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۵ 1393/09/17

میزبان فقط می‌خواست برنده‌شود؛ مقانلو: مكزیك ناجوانمردانه عمل كرد/محبوبیت تكواندوی‌ایران را افزایش دادند

بازی را یك ساعت نگه داشتند تا سالن مسابقات از جمعیت پر شود. بعد از آن وقتی بر روی شیاپ‌چانگ رفتیم و مبارزات آغاز شد به یك‌باره مسابقات را متوقف كردند و گفتند بازی باید از اول آغار شود! سرمربی تیم ملی تكواندو گفت: من از بازیكنانم تشكر می‌كنم كه واقعا در این مسابقات سنگ‌تمام […]

بازی را یك ساعت نگه داشتند تا سالن مسابقات از جمعیت پر شود. بعد از آن وقتی بر روی شیاپ‌چانگ رفتیم و مبارزات آغاز شد به یك‌باره مسابقات را متوقف كردند و گفتند بازی باید از اول آغار شود!

سرمربی تیم ملی تكواندو گفت: من از بازیكنانم تشكر می‌كنم كه واقعا در این مسابقات سنگ‌تمام گذاشتند، مكزیك ناجوانمردانه عمل كرد و واقعا همه كار انجام داد تا به مرحله فینال برود.

به گزارش “رزم نیوز” ، بیژن مقانلو درخصوص مقام‌سوم تیم ملی كشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی گفت: خوشحالم تیم ایران به انسجام و وحدت رسید و بازیكنان هرچه در توان داشتند در شیاپ چانگ گذاشتند.

وی تصریح كرد: در مرحله مقدماتی، آخرین بازی بین روسیه و مكزیك برگزار شد كه در نهایت این 2 تیم با نتیجه 20 بر 20 به كار خود خاتمه داد. مكزیك در این رقابت هرچه در توان داشت، گذاشت تا به عنوان تیم دوم گروه خود نباشد كه با ما رقابت نكند. در هر صورت مكزیك به عنوان تیم دوم صعود كرد و در مرحله نیمه‌نهایی باید با ما رقابت می‌كرد.

سرمربی تیم ملی اینطور ادامه داد: در آغاز این رقابت‌ها كره‌جنوبی و مكزیك اصرار داشتند كه رقابت‌ها بدون كلاه‌الكترونیكی برگزار شود، اما سایر كشورها مخالف این موضوع بودند. در نهایت هم در صبح مسابقات؛ بازی را یك ساعت نگه داشتند تا سالن مسابقات از جمعیت پر شود. بعد از آن وقتی بر روی شیاپ‌چانگ رفتیم و مبارزات آغاز شد به یك‌باره مسابقات را متوقف كردند و گفتند بازی باید از اول آغار شود!

مقانلو اظهار داشت: در آن مقطع نیز ما هر چه اعتراض كردیم گفتند سیستم مشكل دارد و باید با هوگوی معمولی مباره كنید. وقتی شرایط به این سمت پیشرفت نمی‌خواستیم مسابقه دهیم چراكه مشخص بود میزبان می‌خواهد هرطور شده برنده این دیدار شود. حتی ما به مسئولین برگزاری‌مسابقات اعلام كردیم شرایط مناسب نیست و در نهایت به هر 4 تیم 20 امتیاز داده شود، اما گفته شد باید با هوگوی‌معمولی مبارزه كنید و ما با توجه به اینكه ناراضی هم بودیم، مسابقه دادیم چراكه به دنبال 20 امتیاز از حضور در جام جهانی بودیم.

وی افزود: وقفه‌های طولانی باعث شده بود بدن بازیكنان سرد شود و از نظر روحی روانی بهم بریزد، اما شاگردانم دلیرانه جنگیدند و از حریف هم پیش بودند، اما در ثانیه‌های پایانی مسابقات همه دیدند چه امتیازاتی برای مكزیك ثبت شد كه به هیچ عنوان در ورزش تكواندو قابل قبول نیست!

سرمربی تیم ملی تكواندو گفت: من از بازیكنانم تشكر می‌كنم كه واقعا در این مسابقات سنگ‌تمام گذاشتند، مكزیك ناجوانمردانه عمل كرد و واقعا همه كار انجام داد تا به مرحله فینال برود. مكزیك بعنوان كشور میزبان كار درستی را انجام نداد و این اتفاقات در ذهن همه كشورهای حاضر در سالن مسابقات باقی ماند و این اتفاق تنها محبوبیت تكواندوی ایران را بیشتر كرد.خوشحالم در این مسابقات همدلی و یكدلی را در تیم ملی به خوبی دیدم و همیشه سپاسگزار بازیكنانم هستم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید