www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۴۲ 1395/05/02

میرکو کرو کاپ و وَندرلی سیلوا در جایزه بزرگ RIZIN 2 ژاپن

میرکو “کرو کاپ” فیلیپوویچ و وَندرلی سیلوا در رویداد آینده پروموشن RIZIN در سایتاما حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، نوبویوکی ساکاکیبارا ریاست سابق PRIDE و رئیس کنونی پروموشن تازه تأسیس RIZIN عنوان کرد که دومین رویداد این سازمان که یک تورنمنت جایزه بزرگ دسته اوپن خواهد بود در تاریخ یکشنبه 4 مهر 1395 (25 سپتامبر 2016) و در استادیوم سایتاما سوپر آرنا در شهر سایتاما ژاپن برگزار خواهد شد.

در این تورنمنت 16 فایتر MMA شرکت خواهند کرد که 4 نفر از آنان صرف نظر از پیروزی یا شکست در این رقابت ها به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات که پنجشنبه 9 دی 1395 (29 دسامبر 2016) برگزار خواهد شد،حضور خواهند داشت. میرکو کرو کاپ فایتر 41 ساله اهل کرواسی و وَندرلی سیلوا ستاره 40 ساله برزیلی از جمله این چهار فایتر خواهند بود. کروکاپ در نوامبر 2015 و به دنبال تعلیق از طرف آژانس ضد دوپینگ ایالات متحده به دلیل استفاده از هورمون رشد انسان اعلام بازنشستگی کرده بود اما چون دامنه فعالیت RIZIN در ژاپن و خارج از محدوده اختیارات آژانس ضد دوپینگ امریکاست او تصمیم به بازگشت به مبارزات گرفته است. وندرلی سیلوا هم به دلیل استفاده از مواد ممنوعه توسط کمیسیون ورزشی نوادا به مدت 3 سال تعلیق شده بود. آخرین مبارزه وندرلی سیلوا هم به سال 2013 بازمی گردد که در آن مبارزه یو اف سی موفق شد با ناک اوت از سد برایان اِستَن عبور کند.

دیگر فایتر مشهور که در این رقابتها و در یک تک مبارزه شرکت خواهد کرد،اَندی ساوِر قهرمان سابق K-1 WORLD MAX است که دومین مبارزه MMA خود را تجربه خواهد کرد، حریف او دَرِن کرویکشانک از امریکاست.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.