www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۲۹ 1395/02/11

میران: تغییر دوباره در راس فدراسیون به جودو آسیب می‌زند/ انتخابات بماند بعد از المپیک برزیل

محمود میران در پاسخ به این سوال که چرا مدتی است که از جودو فاصله گرفته‌اید، گفت: سال گذشته متأسفانه مادرم فوت کرد و پس از آن یک مقدار از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشته و ندارم و به همین دلیل یک مقدار از جودو فاصله گرفته‌ام که امیدوارم پس از یک ریکاوری […]

محمود میران در پاسخ به این سوال که چرا مدتی است که از جودو فاصله گرفته‌اید، گفت: سال گذشته متأسفانه مادرم فوت کرد و پس از آن یک مقدار از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشته و ندارم و به همین دلیل یک مقدار از جودو فاصله گرفته‌ام که امیدوارم پس از یک ریکاوری دوباره به جودو بازگردم.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز وی در ادامه افزود: گویا پس از اینکه خدابخش سرپرست فدراسیون جودو شده تغییر و تحولاتی در این رشته رخ داده است و در بخش مربیگری تیم های ملی نیز نفرات جدیدی در رأس تیم ملی حضور پیدا کرده‌‌اند. البته طی چند روز گذشته شنیده‌ام که یک مربی ازبکستانی به ایران آمده و با مسئولان فدراسیون در حال رایزنی است. امیدوارم که به توافق برسد و با توانایی‌هایی که دارد به جودوی ایران کمک کند.

قهرمان سابق تیم ملی جودو در ادامه عنوان کرد: باید ببینیم شرایط این مربی ازبکی چیست و او چه امکاناتی را می‌خواهد. به هر حال مربیانی که در سطح اول جودو فعالیت می‌کنند دستمزد و امکانات خوبی را برای فعالیت در کنار تیم ملی کشورها می‌خواهند. او به ایران آمده و حالا امیدوارم شرایطی که می‌خواهد فراهم شود و به جودوی ایران کمک کند.

میران در پاسخ به این سوال که آیا از این مربی ازبکستانی شناخت دارید یا خیر، گفت: سال‌های قبل که عضو تیم ملی بودم “نصرت خان ولی اف” سرمربی تیم ملی ازبکستان بود. فکر نمی‌کنم مربی بدی باشد. به هر حال مسئولان فدراسیون باید از او شناخت داشته باشند که او را به ایران آورده‌اند.

سرمربی سابق تیم ملی جودو در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات ریاست فدراسیون پیش از آغاز المپیک برزیل موافق هستید یا خیر، عنوان کرد: فکر می‌کنم با این تغییراتی که پس از سرپرستی خدابخش در جودو رخ داده اگر انتخابات پس از المپیک برزیل برگزار شود بهتر است، به هر حال هر فردی در انتخابات موفق به کسب کرسی ریاست فدراسیون شود پس از آن دست به تغییرات مختلفی خواهد زد که این تغییرات در آستانه آغاز المپیک به ضرر جودو تمام خواهد شد.  فکر می‌کنم این ترکیب اگر تا المپیک باقی بماند بهتر است.

میران در پاسخ به این سوال که آیا برای ریاست در فدراسیون کاراته تصمیمی دارد یا خیر،‌ گفت: علاقه‌ای به ریاست فدراسیون جودو ندارم و با توجه به اینکه مدتی است از جودو فاصله‌ گرفته‌ام نمی‌دانم چه افرادی قرار است در انتخابات فدراسیون جودو ثبت‌نام کنند و به هیچ عنوان تصمیمی به حمایت هیچ کاندیدی ندارم. چند وقتی است از جودو فاصله گرفته‌ام و هیچ اطلاعاتی از رفت و آمدهای اخیر در جودو ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که‌ آیا برای فعالیت در تیم‌های ملی به شما پیشنهاد شده و یا اینکه آیا تمایلی برای همکاری با فدراسیون جودو دارید یا خیر، اظهار داشت: یک مقدار از جودو فاصله گرفته‌ام. امیدوارم دوباره بتوانم به این رشته کمک کنم. اگر فرصتی باشد و بخواهند قطعا برای موفقیت جودو تلاش خواهم کرد.

به نقل از خبرگزاری فارس

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.