www.khabarrazmavar.ir

در رقابتهای جهان بلاروس؛

شناسه خبر : ۱۰:۴۰ 1396/02/15

موی تای کاران ایران رقبای خود را شناختند

رقابتهای موی تای قهرمانی جهان از امروز با حضور نمایندگان ۵۰ کشور دنیا از جمله تیم های مردان و بانوان ایران در مینسک بلاروس آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در این دوره از مسابقات بیش از ۳۰۰ رزمی کار از ۵۰ کشور جهان به مدت ۸ روز برگزا خواهد شد. تیم ملی کشورمان با ۹ ورزشکار در بخش مردان و ۲ ورزشکار در بخش بانوان در این رقابتها حضور دارد.

مراسم قرعه کشی این رقابتها عصر پنجشنبه برگزار شد و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند. بر همین اساس  سمیه خزایی در زون ۵۴- کیلوگرم دور نخست به دیدار نماینده بلاروس می رود و در صورت برتری با برنده مبارزه کانادا و روسیه پیکار می کند. دور نخست با نماینده جزایر موریس پیکار می کند و در صورت برتری برنده مبارزه بلاروس و هنگ کنگ را پیش رو خواهد داشت.

در بخش مردان ودر وزن ۴۸- کیلوگرم مرتضی سرداریان دور نخست استراحت دارد و سپس برنده مبارزه ترکیه و بلاروس را پیش رو دارد. حسین مهدیزاده در وزن ۵۴- کیلوگرم «سراودان» از اندونزی را پیش رو دارد و سپس با برنده قزاقستان و کانادا مبارزه می کند. در وزن ۶۰- کیلوگرم علی زرین فر دور نخست به مصاف «پراویت چلناک» از تایلند می رود و سپس با برنده مبارزه مولداوی و بلاروس مبارزه می کند.

کاوه سلیمانی در وزن ۶۷- کیلوگرم «جاناتان پولوسان» از فیلیپین را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده پیکار روسیه و قرقیرستان می رود. ایوب ساکی در وزن ۷۵- کیو گرم در اولین دیدار بای با «نورمحمد» از مالزی پیکار کند و در صورت برتری به مصاف آلمان روسیه و آلمان خواهد رفت. مجید هاشم بیگی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی ایران در اولین دیدار باید با «موچت نانک» از ترکیه پیکار کند و در صورت غلبه بر این رقیبا به مصاف برنده مبارزه لهستان و تایلند برود.

در وزن ۸۶- کیلوگرم علی تکلو دور نخست به دیدار نماینده کشور میزبان می رود و در صورت برتری با برنده کانادا و قزاقستان مبارزه می کند. در وزن ۹۱- کیلوگرم سینا کریمیان دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می گذارد و سپس با برنده مبارزه جمهوری چک و روسیه مبارزه می کند. ایرج عزیرپور هم در وزن ۹۱+ کیلوگرم ابتدا به دیدرا «شلیپوف» از روسیه می رود و سپس با برنده مبارزه بلغارستان و کره جنوبی مبارزه می کند.

این دوره از مسابقات از امروز در مینسک بلاروس آغاز و تا هشت روز به طول خواهد انجامید.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید