www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۴۱ 1393/08/25

مهدی زاده: چه طور رهنما از سرمربیگری تیم ملی استعفاء داد، اما کاپ قهرمانی جهان را به رشت برد؟!

قهرمان کاراته بازی های آسیایی اینچئون گفت: دبیر فدراسیون می گوید من و بقیه بچه ها، نباید مصاحبه کنیم. اما چرا نباید واقعیات را به گوش مردم و مسئولان برسانیم؟ امیر مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در خصوص اتفاقات اخیر در کاراته کشور تصریح کرد: از 8 ماه پیش که اردوهای تیم […]

قهرمان کاراته بازی های آسیایی اینچئون گفت: دبیر فدراسیون می گوید من و بقیه بچه ها، نباید مصاحبه کنیم. اما چرا نباید واقعیات را به گوش مردم و مسئولان برسانیم؟

امیر مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در خصوص اتفاقات اخیر در کاراته کشور تصریح کرد: از 8 ماه پیش که اردوهای تیم ملی شروع شد، یک لحظه روی آرامش را به خود ندیدیم. در این مدت، تحت فشار بودیم و حتی شب ها تا صبح از استرس خواب مان نمی برد.

وی افزود: از روز اول، دوست نداشتند من و سایر بچه ها در تیم ملی باشیم. برای رسیدن به مقاصد خود دست به هر کاری زدند و به اردونشینان ضربه زدند. البته در مورد برخی اردونشینان مثل علی فداکار به نتیجه رسیدند، اما نتوانستند نقشه های خود را در مورد من و بقیه بچه ها پیاده کنند.

نفر سوم مسابقات جهانی کاراته در سال 2014 در آلمان، ادامه داد: دبیر فدراسیون می گوید ما نباید مصاحبه کنیم و حرف بزنیم. چرا نباید صحبت کنیم و واقعیات را به گوش مردم و مسئولان برسانیم؟ چرا جامعه کاراته و مردم نباید مطلع شوند که در این مدت، چه بر سر سرمایه های کاراته مملکت آمده است؟!

مهدی زاده اظهار داشت: آشوری به من می گوید چون تو کاراته کای بااخلاقی هستی، پس نباید این حرف ها را بزنی. یعنی من اگر واقعیات را بگویم، بی اخلاق می شوم؟ آیا می توان این همه ظلم را ببینم و سکوت کنم؟!

قهرمان رقابت های کاراته جهان در سال 2012 در فرانسه، با بیان این که نمی توانم تمامی آن چیزی که در اردوها اتفاق افتاده است را به زبان بیاورم، یادآور شد: ما هیچ گناهی نداشته و نداریم جز این که می خواهیم پرچم کشورمان را در آسیا و جهان به اهتزار درآوریم. اما به جای این که در آرامش، کارمان را انجام دهیم، شب ها تا صبح از استرس خواب مان نمی برد.

وی در ادامه، در خصوص آغاز حاشیه ها در تیم ملی خاطر نشان کرد: این مشکلات از زمانی شروع شد که در کوران بازی های آسیایی اینچئون، برای تیم ملی سرمربی جدید گذاشتند که همین موضوع، باعث ایجاد اختلافات وحشتناک در تیم ملی شد.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی آلمان ادامه داد: رهنما در آن زمان برای این که پاداش مربیان را دریافت کند، سرمربیگری تیم ملی را قبول کرد. به همین دلیل، مربیان تیم ملی به حالت قهر اردو را ترک کردند. البته در ادامه رهنما سرمربیگری تیم ملی را قبول نکرد و استعفاء داد. چون می گفت: گزینش ملی پوشان برای مسابقات جهانی به انتخاب او نبوده است.

مهدی زاده افزود: رهنما در حالی از قبول سرمربیگری تیم ملی سر باز زد که بعد از کسب عنوان قهرمانی در کومیته تیمی در مسابقات جهانی آلمان، کاپ قهرمانی را با خودش به رشت برد و این افتخار را به نام خودش زد. به نظرم، این توهین به جامعه کاراته و کل مملکت است.

قهرمان کاراته بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در پایان، درباره ماجرای 1000 دلاری که به حسین روحانی داده بود، گفت: واقعیت این است که قبل از بازی های اینچئون، روحانی به من و 3 عضو دیگر تیم ملی گفت: در صورت قهرمانی، شما به پاداش خوبی می رسید، اما من سهمی از این جوایز ندارم. با این حرف ما تصمیم گرفتیم که در صورت قهرمانی، بخشی از پاداش خود را به روحانی بدهیم. البته در این بین، فقط من و سعید حسنی پور موفق به کسب مدال طلا شدیم. من هم به تصور این که حسنی پور این پول را به روحانی داده است، 1000 دلار به او دادم، اما بعدا متوجه شدم سعید این پول را به روحانی نداده است. البته بعدا و به خاطر جار و جنجال هایی که ایجاد شد، روحانی این پول را به من بازگرداند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید