www.khabarrazmavar.ir

از فدراسیون جهانی اصرار، از سرمربی تیم ملی انکار/

شناسه خبر : ۰۹:۰۵ 1396/05/04

منصوری: مسافران بوداپست مشخص نیستند

هر چند سایت فدراسیون جهانی از ثبت نام ۵ جودوکار ایران برای رقابت های قهرمانی جهان بوداپست خبر می دهد اما سرمربی تیم ملی می گوید ما هنوز لیستی را اعلام نکرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رقابت های جودو قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷ از ۶ شهریور ماه به میزبانی بوداپست مجارستان آغاز می شود و تا ۱۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

هر چند هنوز اسامی نفرات اعزامی به این پیکارها از سوی سایت رسمی فدراسیون کشورمان اعلام نشده است اما با مراجعه به سایت فدراسیون جهانی و نگاهی به فهرست تیم هایی که تاکنون برای این دوره از رقابت ها شرکت کرده اند به راحتی می توان دریافت که تیم جودوی ایران برای رقابت های جهانی ۲۰۱۷ برای حضور ۵ ورزشکار ثبت نام کرده است.

در مقابل سایت فدراسیون جهانی صحبت های محمد منصوری، سرمربی تازه انتصاب شده تیم ملی قرار دارد که می گوید ما هنوز فهرست نفرات اعزامی را مشخص نکرده ایم.

منصوری به خبرنگار رزم آور اعلام کرد: با توجه به اینکه هنوز برای ثبت نام فرصت باقی است ما هم لیست نفرات را مشخص نکرده ایم.

سرمربی تیم ملی اذعان کرد که تا اواخر هفته آینده جلسه ای درخصوص رقابت های قهرمانی جهان برگزار می شود و بعد از آن تازه تصمیم می گیریم چه کار کنیم.

طبق آمار رسمی سایت فدراسیون جهانی جودو ، محمد رشنونژاد، علیرضا خجسته ، محمد محمدی بریمانلو ، سعید ملایی و رامین صفویه از ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان مجارستان ثبت نام کرده اند.

البته با توجه به نزدیکی زمان رقابت های قهرمانی جوانان جهان با رقابت های بوداپست این احتمال وجود دارد که خجسته همراه تیم بزرگسالان اعزام نشود با این وجود همه این ها در حد حدس است و سرمربی تیم ملی حقیقی بودن لیست این نفرات را قبول ندارد.‌

منصوری در پاسخ به این سوال که آیا قبل از مشخص شدن فهرست نفرات ، مسابقه انتخابی برگزار می کنید یا خیر، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید جلسه برگزار شود و بعد ببینیم چه خواهد شد.

با توجه به زمان اندک باقی مانده بعید به نظر می رسد ، که تیم جودوی کشورمان قبل از رقابت های قهرمانی جهان به تورنمنتی اعزام شود و از همین الان هم می توان پیش بینی کرد که نباید از تیم اعزامی، انتظار معجزه داشت.

سرمربی تیم ملی در این باره می گوید: ما فقط یک ماه فرصت داریم ، اوایل هفته آینده تمرینات خود را آغاز می کنیم و تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی جهان به تمریناتمان ادامه خواهیم داد، بدیهی است هدف ما رقابت های جهانی نیست و دنبال گرفتن نتیجه در این رقابت ها نیستیم.

با توجه به صحبت های منصوری و همچنین این گفته محمدرضا رودکی، مدیر سازمان تیم های ملی که اعلام کرده است ما جودوی تمیز ژاپنی را آغاز کرده ایم و می خواهیم روش های منسوخ شده قدیمی را کنار بگذاریم و به طور حتم، مدال نیاوردن تبعات آن خواهد بود، این سوال مطرح می شود که چند تورنمنت و مسابقات آسیایی و جهانی دیگر باید بگذرد تا این جودو نتیجه بگیرد و هدف اصلی ما شود؟

محجوب فراموش شد

جواد محجوب در سال های گذشته یکی از پاهای ثابت اعزام ها بود و به ویژه در رقابت های جهانی انتظار بالایی از وی برای نتیجه گیری می رفت ، وی که بعد از بحث با مسئولان فدراسیون جودو این رشته ورزشی را رها کرد، حالا به نظر می رسد به طور کامل فراموش شده است اما با توجه به سابقه اش می توان جای خالی این ورزشکار را در بین فهرست جودوکاران اعزامی احساس کرد.

مسافران بوداپست چه زمانی مشخص می شوند؟

طبق صحبت های محمد منصوری یک یا دو هفته زمان می برد تا اسامی نفرات اعزامی مشخص شوند و ما هم به ناچار باید در انتظار اعلام فدراسیون جودو بنشینیم تا بعد از دو هفته مشخص شود، اسامی همان نفراتی هستند که سایت فدراسیون جهانی مشخص کرده است یا کادر فنی نفرات جدیدی را برای اعزام به مجارستان معرفی می کنند‌.

در میان لیست نفرات ، هر ۵ نماینده کشورمان جزو ستاره های این روزهای جودو محسوب می شوند و امیدواریم بتوانند نماینده شایسته ای برای جودو کشور باشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار