www.khabarrazmavar.ir

ترکیب تیم ملی ووشو کامل شد

شناسه خبر : ۱۴:۰۷ 1396/05/04

منصوریان و قلی‌پور مسافر مسابقات جهانی شدند

از صبح امروز با پیگیری مسابقات انتخابی‌ تیم‌های ملی ووشو ترکیب تیم‌های ملی برای مسابقات جهانی کامل شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشوی ایران برای انتخاب نفرات برتر جهت حضور در رقابت های جهانی روسیه، امروز چهارم مرداد ماه در آکادمی ووشو ایران پیگیری شد. معین تقوی و شهربانو منصوریان توانستند با غلبه بر حریفان خود به عنوان نفرات فیکس اوزان ۸۵ کیلوگرم مردان و ۶۵ کیلوگرم زنان ایران معرفی شوند.

در بخش ساندای بانوان شهربانو منصوریان که عنوان قهرمان ووشو جهان را دارد برای دومین بار در وزن ۶۵ کیلوگرم به مصاف پرتوآ دارابی رفت و با غلبه بر حریفش به عنوان نفر فیکس این وزن انتخاب شد. همچنین در وزن ۸۵ کیلوگرم مردان امیر فضلی قهرمان جهان و معین تقوی برای سومین بار به مصاف هم رفتند که در پایان تقوی به برتری رسید تا با دو پیروزی به عنوان ووشوکار فیکس تیم ملی انتخاب شود.

همچنین حمیدرضا قلی‌پور و فرود ظفری که به دلیل مصدومیت و با مرخصی پزشکی انتخابی‌های خود را برگزار نکرده بودند صبح امروز در نخستین مبارزات انتخابی ‌خود توانستند مقابل حریفان به پیروزی برسند. در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم، حمیدرضا قلی پور توانست با کسب دو پیروزی در مقابل محمد نصیری فیکس تیم ملی شود و همچنین در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز، فرود ظفری و حمیدرضا سهندی در مقابل هم قرار گرفتند که ظفری با کسب دو پیروزی به عنوان نفر فیکس تیم ملی انتخاب شد

تیم ملی ووشوی ایران برای حضور در رقابت های جهان روسیه، سهمیه اعزام پنج سانداکار مرد و سه سانداکار زن را دارد. پیکارهای قهرمانی جهان ووشو، اوایل مهرماه به میزبانی شهر کازان روسیه برگزار می‌شود.

اسامی نفرات اصلی اوزان مختلف بدین شرح است:

ساندای زنان/

وزن ۵۲ کیلوگرم: «زهرا بساطی»

وزن ۵۶ کیلوگرم: «الهه منصوریان»

وزن ۶۰ کیلوگرم: «صدیقه دریایی»

وزن ۶۵ کیلوگرم: «شهربانو منصوریان»

وزن ۷۰ کیلوگرم: «مریم هاشمی»

وزن ۷۵ کیلوگرم: «فریناز نذیری»

ساندای مردان/

وزن منهای ۵۶ کیلوگرم: «مهدی محمدی»

وزن منهای ۶۰ کیلوگرم: «علی بختیاری»

وزن منهای ۶۵ کیلوگرم: «فرود ظفری»

وزن منهای ۷۰ کیلوگرم: «محسن محمدسیفی»

وزن منهای ۷۵ کیلوگرم: «یوسف صبری»

وزن منهای ۸۰ کیلوگرم: «سعید سالمی»

وزن منهای ۸۵ کیلوگرم: «معین تقوی»

وزن منهای ۹۰ کیلوگرم: «میلاد عارفی مقام»

وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم: «حمیدرضا قلی پور

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید