www.khabarrazmavar.ir

پس از برتری مقابل قهرمان جهان؛

شناسه خبر : ۱۰:۲۹ 1398/02/23

منصوریان: انگیزه زیادی برای کسب مدال طلای جهان پیدا کرده‌ام

ووشوکار تیم ملی بانوان ایران گفت: پیروزی برابر یکی از بهترین‌های ووشو جهان ارزشمند بود و همین موضوع انگیزه‌های زیادی به من داد تا برای کسب مدال طلای جهانی تلاش کنم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، الهه منصوریان قهرمان نامدار ووشوی آسیا و جهان که در لیگ حرفه‌ای چین حضور دارد در مبارزه‌ای حساس برابر «ژانگ» قهرمان سال ۲۰۱۵ جهان و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون به پیروزی رسید تا افتخار تازه ای را کسب کند.

الهه منصوریان پس از این پیروزی، اظهار داشت: عضو تیم شانگهای هستم و در این مرحله لیگ حرفه‌ای چین با حریف بسیار قدرتمندی رو به رو شدم. تیمی که در این مبارزه به مصاف آنان رفتیم از قهرمانان مطرح جهان در ترکیب خود سود می‌برد.

ملی پوش ووشو ایران با اشاره به اینکه برای کسب برتری در این مبارزه سختی‌های زیادی را در ماه‌های اخیر متحمل شده است، گفت: در فینال بازی‌های آسیایی اینچئون برابر این حریف چینی شکست خورده بودم و برای جبران باخت، امید زیادی داشتم.

وی ادامه داد: وقتی برابر حریفی شکست می‌خورید در مبارزه بعدی هم انگیزه زیادی دارید و هم ترس از باخت وجود دارد. در راند اول مبارزه کمی دچار مشکل شدم، اما در راند دوم با ضربات متعدد پا و دست و تغییر روش مبارزه به طور کامل بر حریف چینی تسلط پیدا کرده و به پیروزی رسیدم.

دارنده سه مدال بازی‌های آسیایی، تصریح کرد: تمرینات سختی که داشتم جواب داد و قطعاً این پیروزی مهم در آینده ورزشی ام تأثیرگذار است.

این عضو تیم ملی ووشو در مورد نحوه برگزاری لیگ حرفه‌ای چین، گفت: مسابقات در هشت وزن برگزار می‌شود که هر تیم تنها یک نماینده در وزن ۵۲ کیلوگرم زنان دارد و هفت رقابت دیگر در بخش مردان است. تیم شانگهای که در آن عضویت دارم، اکنون در رتبه سوم جدول لیگ حرفه‌ای ساندای چین است.

منصوریان گفت: دیدار بعدی ما ۱۰ روز دیگر است که مبارزه نسبتاً ساده‌تری است و احتمال دارد در آن به میدان نروم؛ چراکه معمولاً در اینگونه مبارزات نفرات ذخیره تیم ما مبارزه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای ادامه تمرینات و مسابقات لیگ چین تا ۴۵ روز دیگر در شانگهای خواهد بود، گفت: پس از بازگشت به ایران تمام تلاشم را به کار می بندم تا در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی ایران به موفقیت برسم.

قهرمان سال ۲۰۱۷ جهان، گفت: امیدوارم بتوانم به ترکیب اصلی تیم ملی برسم تا در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان که به میزبانی چین و در شانگهای برگزار می‌شود به یک مدال طلای دیگر برسم، چراکه اکنون انگیزه ام چند برابر شده است. آشنایی خوبی از شهر شانگهای دارم و می‌خواهم اینجا کسب طلای جهان را جشن بگیریم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید