www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۱۷ 1393/08/16

ملی‌پوش کاتا: فدراسیون باید پاسخگوی اعزام نشدن ما به مسابقات جهانی باشد

ملی پوش کاتای تیمی مردان ایران پس از عدم صدور روادید و بازماندن از حضور در مسابقات جهانی آلمان گفت: مسوولان فدراسیون کاراته باید جوابگوی این مساله باشند. احد شاهین در مورد دلایل بازماندن از حضور در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: برای دریافت رویداد آلمان خودمان اقدام کردیم و متاسفانه سفارت لهستان اعلام کرد […]

ملی پوش کاتای تیمی مردان ایران پس از عدم صدور روادید و بازماندن از حضور در مسابقات جهانی آلمان گفت: مسوولان فدراسیون کاراته باید جوابگوی این مساله باشند.

احد شاهین در مورد دلایل بازماندن از حضور در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: برای دریافت رویداد آلمان خودمان اقدام کردیم و متاسفانه سفارت لهستان اعلام کرد که به ما روادید نمی دهد. چون کسی از طرف فدراسیون کاراته پیگیر کارهای ما نبود و اسامی ما از سوی فدراسیون به سفارت آلمان نیز داده نشده بود، به صورت شخصی و از طریق سفارت لهستان به دنبال دریافت رویداد بودیم که متاسفانه روادید ندادند.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری ایسنا شاهین افزود: چندین روز زندگی خود را رها کرده و جلوی سفارت لهستان به دنبال روادید بودیم و هیچ فردی نیز از فدراسیون حال ما را نپرسید. فدراسیون کاراته دو نفر را به عنوان روابط بین الملل به آلمان برد و نام هشت مربی کومیته را به سفارت آلمان اعلام کرد اما کاتای تیمی را به حال خود رها کرد. شاید فقط ما اضافی بودیم.

ملی پوش کاتای تیمی که قهرمانی آسیا را هم در کارنامه دارد، گفت: متاسفم که به عنوان دارنده مدال طلا و نقره آسیا و چندین مدال لیگ جهانی، ارزشم از نیروی روابط بین الملل هم کمتر است. یکسال است فدراسیون برای کاتای تیمی هزینه ای نکرده و برای حضور در مراحل مختلف لیگ جهانی نیز خودمان حامی مالی آورده و دنبال روادید بودیم. حتی حقوق هم نمی گرفتیم.

وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون باید پاسخگوی این اقدامات سوال برانگیز خود باشند. حتی اگر مجبور شوم کاراته را برای همیشه کنار بگذارم پیگیر حق از بین رفته ام خواهم بود. یک نفر از اعضای وزارت ورزش به ما بگوید که ورزشکار کدام فدراسیون به دنبال رواید می رود که ما باید این کار را انجام دهیم. واقعا برای خودم تاسف می خورم.

شاهین افزود: ناراحتی ما از مسئولین فدراسیون است چرا که تمام کارهایی که ما انجام داده‌ایم برعهده مدیر بین‌الملل فدراسیون کاراته است اما دبیر فدراسیون به هیچ عنوان برای اعزام ما به این رقابت‌ها همکاری نکرد. مسئولان فدراسیون می‌دانستند که سفارت آلمان برای اعزام تیم ملی ایران به مسابقات جهانی محدودیت در نظر گرفته است اما وقتی لیست نفرات اعزامی به آلمان را نگاه می‌کنیم 8 نفر کادر فنی در بخش مردان و بانوان حضور دارند.

وی گفت: متاسفانه با محدودیتی که سفارت آلمان در نظر گرفته بود ما را به سفارت لهستان فرستادند تا از طریق آنها روادید بگیریم و از آنجا راهی محل مسابقات شویم که متاسفانه در پایان نیز نتوانستیم به هدف‌مان برسیم. از طریق وزارت ورزش پیگیری و در مورد این اتفاق مسئولان فدراسیون باید جواب دهند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید