www.khabarrazmavar.ir

مسابقات گرندپری جودو - تاشکند

شناسه خبر : ۱۲:۰۲ 1397/08/20

ملک زاده پنجمین نماینده هم حذف شد/ شاگردان منصوری ناکام در گرندپری ازبکستان

تیم ملی جودو ایران با پنج ملی پوش راهی مسابقات گرند پری ازبکستان شد و تمام ملی پوشان از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و پرونده تیم ملی بدون مدال در این رویداد بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مسابقات گرندپری جودو در حالی از صبح روز جمعه به میزبانی ازبکستان آغاز شده است که در این دوره از مسابقات ۳۵۲ جودوکار از ۴۷ کشور به مدت سه روز به رقابت پرداختند و این مسابقات امروز(یک شنبه) به پایان رسید و پرونده تیم ملی جودو کشورمان بدون رسیدن به مدال در تاشکند بسته شد.

حمیدرضا ملک زاده نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان به عنوان آخرین نماینده ایران در نخستین مبارزه به مصاف یرسیل خاشیبایف از قزاقستان رفت و در کمتر از ۲ دقیقه مقابل حریف خود ضربه فنی شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

صبح امروز(یک شنبه)ایمان نیک اقبال نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در روز پایانی این رقابت‌ها به مصاف اسلام بازبایف از قزاقستان رفت و‌ مقابل حریف خود شکست خورد. نماینده قزاقستان چهار مدال نقره و برنز آسیا و ۶ طلا و برنز مسابقات گرندپری را در کارنامه دارد. در این وزن ۲۹ جودوکار با هم مبارزه خواهند کرد.

طی روز‌های گذشته (شنبه) مهدی فتحی پور در وزن ۸۱- کیلوگرم و روز جمعه ابوالفضل محمودی جودوکار وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان و در وزن ۶۶- کیلوگرم نیز محمدرضا صدیقی از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. تیم ملی جودو ایران با ترکیب ۵ ملی پوش راهی این مسابقات شده بود و هدایت این تیم را محمد منصوری برعهده داشت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.