www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۸ 1393/09/09

مقصودی: حالا که من در فدراسیون نیستم چرا این حاشیه ها در بوکس دیده می شود؟

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس گفت: زمانی که در فدراسیون بودم، با رفتارهای ناپسند و غیراخلاقی برخورد درستی می کردم، اما می گفتند مقصودی ظالم و دیکتاتور است. پس چرا حالا شاهد چنین اتفاقات زشتی هستیم. منوچهر مقصودی در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در خصوص حواشی مسابقات بوکس قهرمانی کشور اظهار داشت: این حوادث […]

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس گفت: زمانی که در فدراسیون بودم، با رفتارهای ناپسند و غیراخلاقی برخورد درستی می کردم، اما می گفتند مقصودی ظالم و دیکتاتور است. پس چرا حالا شاهد چنین اتفاقات زشتی هستیم.

منوچهر مقصودی در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در خصوص حواشی مسابقات بوکس قهرمانی کشور اظهار داشت: این حوادث واقعا جای تاسف دارد. نمی دانم در مورد اتفاقی که افتاده چه بگویم. فقط این را می گویم که حادثه ای که برای بردبار رخ داد، واقعا غیرانسانی بود.

رئیس کمیته فنی فدراسیون بوکس افزود: به نظرم، فدراسیون باید برای یک بار هم که شده، در مقابل این کارها بایستد. باید با این قبیل کارها به شدت برخورد شود تا دیگر شاهد تکرار آنها در محیط پاک ورزش نباشیم.

مدیر سابق تیم های ملی بوکس ادامه داد: آن زمان که نایب رئیس فدراسیون بودم، قصد برخورد با این گونه رفتارها را داشتم که خیلی ها مرا به ظالم بودن و دیکتاتور بودن محکوم کردند. آن موقع می گفتند که اگر مقصودی از فدراسیون برود، همه چیز درست می شود. حالا که من از فدراسیون رفته ام، پس چرا باز هم این اتفاقات رخ می دهد؟

مقصودی در پایان در خصوص این که شما معتقد به حضور مربی خارجی در تیم ملی هستید، گفت:

من به مربی خوب خارجی معتقدم. اما اگر بخواهیم سرمربی داشته باشیم و آن سرمربی داخلی باشد، به نظرم اکبر احدی از بقیه بهتر است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.