www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۵۸ 1393/11/11

مغانلو : دنبال حداکثر امتیاز در مسابقات پیش رو هستیم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با مشخص شدن برنامه رقابتهای جایزه بزرگ برنامه‌ریزی خوبی برای حضور در مسابقات مهم انجام شده و تمرکز خود را روی کسب حداکثر امتیاز قرار داده ایم. به گزارش “رزم نیوز” ، بیژن مغانلو ضمن بیان مطلب فوق به خبرگزاری مهر افزود: رقابتهای قهرمانی جهان اردیبهشت ماه آینده در روسیه برگزار […]

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با مشخص شدن برنامه رقابتهای جایزه بزرگ برنامه‌ریزی خوبی برای حضور در مسابقات مهم انجام شده و تمرکز خود را روی کسب حداکثر امتیاز قرار داده ایم.

به گزارش “رزم نیوز” ، بیژن مغانلو ضمن بیان مطلب فوق به خبرگزاری مهر افزود: رقابتهای قهرمانی جهان اردیبهشت ماه آینده در روسیه برگزار می‌شود و تا زمان اعزام تیم ملی به این رقابتها 19 مرحله اردوی آماده‌سازی پیش‌بینی شده که در این بین حضور در رقابتهای بین المللی امارات، جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا  و مسابقات هلند در دستور کار تیم ملی قرار دارد.

وی افزود: اواسط هفته جاری برای حضور در رقابتهای فجیره راهی امارات خواهیم شد. در نظر داشتیم نفرات بیشتری را به این مسابقات اعزا کنیم ولی تنها موفق به ثبت نام 16 نفر شدیم و امیدوارم بتوانیم در این رقابتها که با مدالهای خوشرنگ امتیازات لازم را در راه کسب سهمیه کسب کنیم.

مغانلو ادامه داد : در نظر داریم با مسابقات انتخابی که طی روزهای 7 و هشت اسفندماه برگزار خواهیم کرد ترکیب اصلی تیم ملی را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان مشخص کنیم تا پس از آن تمرکز خود را برای آماده سازی جهت حضوری موفق در این مسابقات قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص امتیازات ورودی المپیک هم گفت: بر اساس قوانین فدراسیون جهانی و آنچه در تقویم اجرایی آمده ما می توانیم حداکثر 60 امتیاز در تورنمنت ها، 120 امتیاز از مسابقات قهرمانی جهان و 200 امتیاز از مسابقات جایزه بزرگ کسب کنیم. تلاش ما هم این است در سال 2015 با کسب حداکثر امتیاز راه ورود جهار نماینده ایران به المپیک 2016 را هموار کنیم.

مغانلو در خصوص حضور انفرادی ملی پوشان در تورنمنت ها گفت: پیش از این برای آنکه فرصت را در اختیار اعضای تیم ملی برای کسب امتیاز قراردهیم موافقت کردیم نفراتی که توانایی جذب اسپانسر دارند در اینگونه تورنمنت ها شرکت کنند ولی پس از بررسی های صورت گرفته و با توجه به سیکل تمرینی که بر اساس مسابقات پیش رو تعریف شده به این نتیجه رسیدیم که تمامی اردونشینان در اردوی تیم ملی تمرینات را دنبال کرده و با برنامه های تیم ملی به تورنمنت ها اعزام شوند.

وی در پایان در خصوص حضور تیم ملی در جام جهانی هم گفت: پیش از این جام جهانی هر دو سال یکبار برگزار می شد و معلوم نیست چرا با آن وضعیت برگزاری wtf تصمیم به برگزاری در دو سال متوالی گرفته است. با تمام این وجود اگر زمان و مکان اعلام شود در برنامه ها خواهیم داشت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید