www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۵۰ 1395/12/13

معرفی تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ کاراته مردان

ایستگاه چهارم دور برگشت سوپرلیگ کاراته مردان در حالی امروز جمعه به پایان رسید که تیم های دانشگاه آزاد، توسعه و نوآوری شهر، مناطق نفت خیز جنوب و پاس قوامین به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه یافتتد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، هفته چهارم سوپرلیگ امروز (جمعه) در مجتمع ورزشی غدیر برگزار شد و در پایان این هفته مهم و سرنوشت‌ساز، در گروه اول دانشگاه آزاد با ۲۱ امتیاز تیمی و ۱۸۹ امتیاز انفرادی عنوان صدرنشین را بدست آورد و تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۲۱ امتیاز تیمی و ۱۶۷ امتیاز انفرادی تیم دوم گروه ۱ شد. تیم توسعه نوآوری شهر هم با ۲۴ امتیاز بعنوان سرگروه و تیم پاس قوامین با ۱۵ امتیاز تیمی و ۱۴۶ امتیاز انفرادی بعنوان تیم دوم گروه ۲ به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

بدین ترتیب در هفته پایانی این رقابت ها که پنجشنبه (۱۹ اسفندماه) برگزار می شود، در مرحله نیمه‌نهایی دانشگاه آزاد به مصاف پاس قوامین می‌رود و توسعه نوآوری شهر رو در روی مناطق نفت خیز جنوب قرار می‌گیرد تا دو تیم برنده در این مسابقات ضمن راهیابی به فینال، برای تصاحب کاپ قهرمانی سوپرلیگ جدال کنند.

اما در بازیهای هفته چهارم سوپر لیگ و در گروه اول، مرحله سوم این پیکارها با پیروزی ۲۸ بر صفر مناطق نفت خیز جنوب و دانشگاه آزاد مقابل رقبایشان به پایان رسید. در مرحله چهارم کلینیک آریان کرمانشاه ۱۵ بر ۹ مقابل فتح تهران به برتری رسید و دانشگاه آزاد در جدالی بسیار نزدیک و دیدنی ۱۴ بر ۱۳ مغلوب مناطق نفت خیز جنوب شد. در مرحله پنجم هم، دانشگاه آزاد و مناطق نفت خیز جنوب با نتایج مشابه ۲۸ بر صفر حریفانشان را شکست دادند.

در گروه دوم این رقابت ها و در مرحله سوم، بیمه ما ۲۸ بر صفر آوای رزم را برد و جدال توسعه نوآوری شهر و پاس قوامین در دیداری نزدیک با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ به سود توسعه نوآوری شهر به پایان رسید. در مرحله چهارم توسعه نوآوری شهر ۱۹-۹ گوجوریو سی واکای کردستان را برد و نتیجه بازی پاس قوامین و آوای رزم، ۲۶ بر یک به سود پاس قوامین به پایان رسید. در مرحله پنجم نیز، پاس قوامین و بیمه ما با نتیجه ۱۸ بر ۸ به کار خود پایان دادند و آوای رزم با نتیجه ۱۸ بر ۶ گوجوریو سی واکای کردستان را از پیش رو برداشت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید