www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۴۸ 1395/01/14

مصدومیت دردسر ساز بوکسور ایران؛ سپهوند سهمیه المپیک ریو را از دست داد/ سفر بی حاصل تیم ملی به چین

مجید سپهوند با شکست مقابل بوکسور اردنی در مرحله رده بندی رقابتهای قاره ای بوکس چینٰ سهیمه المپیک ریو را از دست داد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مجید سپهوند بوکسور سنگین وزن ایران و آخرین نماینده باقی مانده تیم ملی در مسابقات قاره ای چین با شکست مقابل بوکسور اردنی در مرحله […]

مجید سپهوند با شکست مقابل بوکسور اردنی در مرحله رده بندی رقابتهای قاره ای بوکس چینٰ سهیمه المپیک ریو را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مجید سپهوند بوکسور سنگین وزن ایران و آخرین نماینده باقی مانده تیم ملی در مسابقات قاره ای چین با شکست مقابل بوکسور اردنی در مرحله رده بندی سهمیه المپیک ریو را از دست داد. پیش از این احسان روزبهانی در وزن ۸۱ کیلوگرم جواز حضور در المیک ریو راکسب کرده بود.

تیم ملی بوکس ایران با ترکیب ۸ بوکسور عازم چین شده بود و تنها بوکسوری که موفق شد تا مرحله نیمه نهایی و سپس رده بندی پیش برود نماینده سنگین وزن ایران بود که به علت مصدومیت شانس کسب سهمیه را از دست داد.

بوکس ایران تنها یک فرصت کسب سهمیه المپیک دارد و آن هم رقابتهای آذربایجان است.البته به غیر از آن مسابقات لیگ حرفه ای بوکس نیز برای بوکسورهای رینگ APB  می تواند به مسافران ریو بیافزاید.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.