www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۴۸ 1393/09/17

مصدومیت احسان جدی نیست؛ احدی: تحت هر شرایطی به بلغارستان می رویم

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: بنده به همراه احسان روزبهانی روز سه شنبه و تحت هر شرایطی به بلغارستان می رویم. به گزارش خبرنگار رزم نیوز، احسان روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران در مسابقات لیگ حرفه ای جهان، در تمرینات روز جمعه دچار مصدومیت از ناحیه پا شد که به گفته خودش با آسیب […]

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: بنده به همراه احسان روزبهانی روز سه شنبه و تحت هر شرایطی به بلغارستان می رویم.

به گزارش خبرنگار رزم نیوز، احسان روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران در مسابقات لیگ حرفه ای جهان، در تمرینات روز جمعه دچار مصدومیت از ناحیه پا شد که به گفته خودش با آسیب دیدگی شدیدی روبروست، اما اکبر احدی این قضیه را رد کرد و افزود: مصدومیت احسان چندان جدی نیست و او برای بازی روز جمعه مقابل حریف فرانسوی خود مشکل چندان خاصی ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به نظر پزشکان که معتقدند مصدومیت روزبهانی جدی نیست، بنده به همراه وی، قطعا روز سه شنبه راهی بلغارستان می شویم تا احسان روز جمعه مقابل بوکسور فرانسوی قرار بگیرد.

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد بازی روزبهانی مقابل ” ماتیو بادرلیکو ” اظهار داشت: این بوکسور در دو مسابقه قبلی خود موفق به شکست حریفانش شده است و به همین جهت، با روحیه ای خوب رودرروی احسان قرار می گیرد. البته وضعیت روزبهانی هم چندان بد نیست و امیدوارم نماینده کشورمان بتواند این حریف قدرتمند را شکست دهد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.