www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۲۱ 1396/10/30

مصاف “اِل کوکوی” و “عقاب” در UFC 223

دانا وایت ضمن تایید مبارزه فرگوسن و نورماگومدوف در ماه آوریل به مک گرگور نیز اولتیماتوم داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بسیاری از طرفداران MMA مدتهاست که منتظر برگزاری مبارزه بین تونی فرگوسن و خبیب نورماگومدوف هستند اما هر باری که UFC مبارزه بین این دو فایتر را ثبت کرد بنا به دلایلی مبارزه لغو شد و اکنون دانا وایت (رئیس UFC) برای بار چهارم خبر شکل گیری این مبارزه را در گفتگو با رادیو بوستون اعلام کرد.

بر این اساس این مبارزه در رویداد UFC 223 به تاریخ بامداد یکشنبه ۱۹ فروردین ۹۷ به وقت کشورمان (شنبه شب ۷ آوریل ۲۰۱۸ به وقت محلی) و به میزبانی سالن Barclays Center بروکلین،نیویورک برگزار خواهد شد اما نکته مهم درباره این نبرد دیدنی اینکه هنوز مشخص نیست مبارزه بر سر عنوان قهرمانی خواهد بود یا قهرمانی موقت! اگر مبارزه بر سر عنوان قهرمانی موقت باشد برنده این مبارزه می بایست در گام بعدی به مصاف کانر مک گرگور برود ولی مسئله اینجاست که کانر اعلام کرده که تا ماه سپتامبر قصد بازگشت به هشت ضلعی را ندارد و همین امر باعث شد تا وایت درباره این صحبت کانر بدین شکل واکنش نشان دهد:” اگر کانر می خواهد در ماه سپتامبر بازگردد این بازگشت تقریباً دو سال طول کشیده است و من می گویم که این اتفاق رخ نخواهد داد. این برای بقیه عادلانه نیست! با عشق به کانر،با احترام به کانر و محبت به خاطر هر چیزی که برای این کمپانی انجام داده و همه هم می دانند ولی من همیشه این را گفته ام که کمربند باید در حال حرکت باشد”.

با این اولتیماتومی که وایت به مک گرگور داد به نظر می رسد در صورت پافشاری بدنام ایرلندی بر تصمیم خود مبنی بر عدم بازگشت تا ماه سپتامبر،شاهد خلع عنوان او از قهرمانی دسته سبک وزن باشیم اما خواست اصلی هواداران MMA بازگشت او و دفاع از عنوان قهرمانی اش است. بدون شک مبارزه او در برابر تونی فرگوسن یا خبیب نورماگومدوف بسیار هیجان انگیز و دیدنی خواهد بود.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید