www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۵۹ 1397/12/18

مصاحبه قهرمان ایرانی K-1 پیش از حضور در K’FESTA 2

سینا کریمیان:”جواب حرفهای حریفم را با مشت در رینگ پاسخ خواهم داد”.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، اولین رویداد سازمان K-1 ژاپن موسوم به K’FESTA 2 یکشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ (۱۰ مارس ۲۰۱۹) برگزار می شود و در یکی از مبارزات مهم این مسابقات سینا کریمیان قهرمان دسته ۹۰ کیلوگرم این سازمان برای اولین دفاع از کمربند قهرمانی خود به مصافی هیساکی ساتو فایتر ژاپنی-فرانسوی خواهد رفت.

کریمیان در مصاحبه اخیری که با K-1 داشت،با پرسش های مختلفی از جانب خبرنگاران رو به رو شد که به آنها پاسخ داد:

بعد از تورنمنت سال قبل، این اولین مسابقه شماست. برای آماده سازی خودتون چه کاری انجام دادین؟

سینا کریمیان: “خب این اولین مبارزه من در سال جدید هستش و من تمرینات بسیار متفاوتی نسبت به گذشته داشتم. تمریناتی که کاملاً خصوصی و به طور اختصاصی بودش”.

بعد از قهرمانی شما در K-1 واکنش هموطنانتون چه طور بود؟

– “همانطور که می دانید من به عنوان اولین فایتر در تاریخ رزمی ایران موفق شدم قهرمان یک تورنمنت در K-1 بشوم و این یک افتخار بزرگ هم برای من هم برای کشورم بود و مردم همیشه نسبت به من لطف داشتند و من را مورد محبت خودشون قرار دادند”.

چرا بعد از قهرمانی در تورنمنت شما در ژاپن ماندگار شدین و همینجا ساکن شدید؟ چرا اینجا رو انتخاب کردید؟

– “خب دلایل مختلفی داشت. اول اینکه بتوانم با این محیط خودم را وفق بدهم و البته بیشتر خودم را به ژاپنی ها معرفی کنم. با اینکه اینجا زندگی کردن سختی هایی رو هم داره اما من تصمیم گرفتم که تمریناتم را در ژاپن ادامه بدهم”.

منظورتوت اینه که اینجا تمرین کردن و زندگی کردن برای شما خوب بوده؟

– “زندگی تو ژاپن سختی هایی داره مثل غربت و دوری از کشور و هموطنانت اما اگر پیشرفت هدف شما باشه باید با خیلی از مسائل و مشکلات کنار بیاید و آن رو به جان بخرید”.

نظرتون راجع به رقیبتون “کاتو” چیه؟

– “نظر خاصی ندارم! فقط خیلی حرف میزنه! خیلی علاقه داره که من رو تحریک کنه تا در موردش چیزی بگم اما من جوابش رو فقط تو رینگ با مشت هام خواهم داد”.

به جز مبارزه آخر کاتو مبارزات قبلی اون رو هم دیدید؟

– “به هر حال آنالیز رقیب بخشی از کار مربی هاست. من بیشتر خودم را آماده می کنم و باید بگم که در روز مبارزه در رینگ غیرقابل پیش بینی هستم”.

در مسابقه قبلی که حریفتون کاتو در برابر رقیبش داشت یک ضربه سوپرمن پانچ رو به حریف زد،فکر می کنید که بتونه این ضربه رو به شما هم بزنه؟

– “اون فقط یک ضربه ساده به یک حریف ساده بودش. حریفش فایتر سطح بالایی نبود اما فایترهایی که من در تورنمنت برابر آنها مبارزه کردم بهترین ها بودند”.

فایتری هستش که خودتون بخواین باهاش مبارزه کنید؟

– “نه فکر نمی کنم. من با بهترین های ژاپن و دنیا در تورنمنت قبلی مبارزه کردم. کس دیگه ای به ذهنم نمی رسه”.

و در آخر پیامتون برای طرفداراتون.

– “مبارزه من نزدیک نوروز کشورم هستش امیدوارم بتونم با پیروزی عیدی خوبی بهشون بدم و این رو بگم که قلبم براشون می تپه و البته از طرفدارای ژاپنیم که همیشه به من انرژی میدهند هم تشکر می کنم”.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید