www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۵۰ 1393/10/08

مشکل روزبهانی در راه کسب سهمیه المپیک؛ تیم ملی تعطیل است حریف تمرینی هم ندارم

تنها لژیونر بوکس ایران که به فینال بوکس حرفه‌ای راه پیدا کرده و یک ماه دیگر مبارزه دارد تنها با یک پیروزی می‌تواند اولین ورزشکار ایران باشد که سهمیه المپیک 2016 ریو را می‌گیرد، اما او این روزها حریفی برای تمرین کردن ندارد! روزبهانی در مورد شرایطش برای حضور در مبارزه فینال بوکس حرفه‌ای جهان […]

تنها لژیونر بوکس ایران که به فینال بوکس حرفه‌ای راه پیدا کرده و یک ماه دیگر مبارزه دارد تنها با یک پیروزی می‌تواند اولین ورزشکار ایران باشد که سهمیه المپیک 2016 ریو را می‌گیرد، اما او این روزها حریفی برای تمرین کردن ندارد!

روزبهانی در مورد شرایطش برای حضور در مبارزه فینال بوکس حرفه‌ای جهان اظهار کرد: هم اکنون در آکادمی ملی المپیک هستم و صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنم. شرایطم خوب است و خدا را شکر مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش “رزم نیوز” ، احسان روزبهانی در گفت‌وگو با ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا در این یک ماه باقی مانده کاری می‌شود انجام داد که او با آمادگی بهتری راهی مبارزه فینال بوکس حرفه‌ای جهان شود؟ افزود: نداشتن حریف تمرینی مهم‌ترین دغدغه‌ام است. اکنون هیچ حریفی ندارم و فقط کیسه و میت می‌زنم. البته علی دهقان از دوستان خوبم که سال قبل قهرمان کشور هم شد، لطف کرده و گاهی می‌آید و در کنارم کار می‌کند. او حتی به چند نفر از دوستان خودش گفته که به عنوان حریف تمرینی در کنارم باشند و جا دارد از او تشکر کنم.

ملی‌پوش وزن 81 – کیلوگرم بوکس ایران با بیان این که این نداشتن حریف تمرینی در کسب آمادگی‌اش خیلی تاثیرگذار است، گفت: این دوستان که در کنارم هستند زحمت زیادی می‌کشند، اما آنها توانایی ایستادگی 10 راند مقابل من را ندارند. به هر حال همین حضور آنها برایم ارزشمند است.

وی ادامه داد: اکبر احدی کارهای فنی‌ام را زیر نظر دارد و مربی تخصصی‌ام در این زمینه است. او حتی به چند مربی تهرانی که از دوستانش هستند، زنگ زده و از آنها خواسته تا چند بوکسور را بفرستند تا با من تمرین کنند. هر چه حریفانم قوی‌تر باشند بهتر می‌توانم آماده شوم. از همه کسانی که در کنارم هستند تشکر می‌کنم.

روزبهانی با تاکید بر این که برگزار نشدن اردوی تیم ملی به روند آماده سازی او لطمه زد، گفت: در این وانفسای نداشتن حریف تمرینی، فکر می‌کردم که این هفته‌ اردوی تیم ملی شروع می‌شود و می‌توانم با آنها تمرین کنم، اما متاسفانه این اردو هم برگزار نشد. حیف شد فرصت خوبی بود تا آماده شوم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد نداشتن حریف تمرینی با مسئولان فدراسیون صحبت کرده است، گفت: هنوز صحبت نکرده ام ولی فکر می‌کنم خودشان شرایطم را بدانند. فقط من هستم که این شرایط را دارم و اگر بتوانم حریفم را شکست دهم اولین ورزشکار ایران خواهم بود که سهمیه المپیک 2016 ریو را می‌گیرد.

ملی‌پوش بوکس ایران در پاسخ به این سوال که آیا بوکسوری هم وزن او از تهران و یا دیگر استان‌ها پیشقدم شده است تا به او کمک کند، گفت: در وزن خودم هیچ کس پیش قدم نشده و تنها علی دهقان کمک می‌کند. در اوزان بالاتر برخی نفرات به من لطف داشته‌اند.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که آیا هم‌چنان هزینه‌های اسکان در مجموعه انقلاب را خودش می‌پردازد؟ گفت: هزینه‌های اردوهای قبلی را خودم می پرداختم، اما هزینه این اردوی آخر را کمیته ملی المپیک یا فدراسیون بوکس تقبل کرده‌اند.

وی ادامه داد: 30 روز دیگر باید با حریف آفریقایی روبرو می‌شوم که بسیار قدرتمند و باهوش است. این مبارزه، فینال ستارگان جهان است و اگر ببرم واقعا کار بزرگی انجام می‌شود.

ملی‌پوش بوکس ایران در مورد مهم‌ترین اهداف پیش رویش گفت: کسب سهمیه المپیک 2016 ریو و گرفتن کمربند طلایی بوکس حرفه‌ای مهم‌ترین اهدافی است که فعلا پیش‌رو دارم و با تمام توان برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که در فاصله یک ماه تا این میدان، از مسئولان فدراسیون و ورزش چه خواسته‌ای دارد تا با آمادگی و انگیزه بیشتری راهی مسابقات بوکس حرفه‌ای شود و سهمیه المپیک بگیرد، گفت: چه بگویم. اگر در مورد مسائل مالی صحبت کنم می‌گویند که چرا دوباره این بحث را مطرح کرده‌ام. دغدغه‌ مالی خیلی مهم است و تنها منوط به این یک ماه نیست. به هر حال تمام تلاشم این است که با قدرت به مسابقات بروم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید