www.khabarrazmavar.ir

کاراته قهرمانی جهان - اتریش؛

شناسه خبر : ۰۸:۵۵ 1395/07/24

مشکل روادید حل شد/ مسافران جهانی در اردوی پایانی

مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم های اعزامی به رقابتهای کاراته قهرمانی جهان روز جمعه در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در حالی که تا اواخر هفته گذشته اعضای تیم ملی کاراته برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان با مشکل روادید مواجه شده بودند با تلاش مسئولان فدراسیون و همکاری وزارت امور خارجه این مشکل رفع شد.

به نظر می رسد سفارت اتریش در تهران همکاری خوبی با فدراسیون کاراته داشته و تلاش‌های روابط بین الملل فدراسیون نتیجه لازم را در پی داشته و همه کاراته کاها در هر دو بخش کاتا و کومیته ظرف روزهای آتی روادید خود را دریافت خواهند کرد. بر همین اساس ملی پوشان اعزامی به این رقابتها ۲۹ مهرماه از طریق استانبول راهی اتریش خواهند شد.

اما مرحله پانزدهم اردوی آماده سازی این تیم ها روز جمعه ۲۳مهر ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد. اردونشینان تا پیش از اعزام به رقابتهای جهانی در اردو خواهند بود و سپس عازم اتریش می شوند و قرار است یک مرحله اردوی آماده سازی هم پیش از آغاز رقابتهای جهانی در لینز پشت سر بگذارند.

امیر مهدی زاده، سعید احمدی، علی اصغر آسیابری، ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، ایمان سنچولی، علی فداکار ، مهدی خدابخشی در بخش مردان، آلاله صعودی، فاطمه چالاکی، رزیتا علیور، سمیرا ملکی پور، حمیده عباسعلی در کومیته انفرادی و طراوت خاکسار در بخش زنان به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان ۵ تا ۹ آبان ماه در شهر لینز اتریش برگزار می شود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.