www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۴۴ 1394/06/22

مشکلات مالی این بار هم نتیجه مسابقات آسیایی 2013 را تکرار کرد

با پایان مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند تیم ملی بوکس ایران تنها با سه مدال برنز و کسب سه سهمیه مسابقات جهانی و رسیدن به رده هفتم آسیا به کشور بازگشت. شاید با تمام حاشیه ها و کاستی هایی که برای این تیم وجود داشت همین تعداد را هم باید غنیمت بشماریم. این در حالی […]

با پایان مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند تیم ملی بوکس ایران تنها با سه مدال برنز و کسب سه سهمیه مسابقات جهانی و رسیدن به رده هفتم آسیا به کشور بازگشت. شاید با تمام حاشیه ها و کاستی هایی که برای این تیم وجود داشت همین تعداد را هم باید غنیمت بشماریم. این در حالی است که در مسابقات 2013 اردن با کسب سه مدال برنز در رده نهم آسیا قرار داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، در این دور از مسابقات قهرمانی آسیا که همزمان با گزینش سهمیه مسابقات جهانی بود ، تمامی تیم های شرکت کننده با نام آوران و دارندگان مدال های المپیک و جهانی خود حضور داشتند، سجاد محرابی ، حسن شاهینی و رضا مرادخانی به ترتیب در اوزان 75، 81 و 91 کیلوگرم تیم ملی ایران موفق به کسب این مدال ها شدند.

رضا مرادخانی که از تازه وارد های تیم ملی بوکس و دارنده مدال برنز 91کیلوگرم است ، بازی نیمه نهایی خود را به حریفی از ازبکستان که صاحب مدال طلای قهرمانی جهان و المپیک واگذار کرد، گفت: برای اولین بار بود که در مسابقات آسیای اکثر کشورها با بوکسورهای صاحب مدال خود شرکت کردند و در قرعه رقابت ها حریفان ما اکثرآ از کشورهای مدعی بودند و این شرایط را برای ما سخت کرده بود.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ما به دلیل مشکلات مالی نتوانست در اردوهای خارجی شرکت کند و تنها ماتوانستیم یک اردو مشترک با اوکراین برگزارکنیم که با توجه به شرایط بهتر رقبا و تجربه آنها نمی توانیم قدرت آنها را نادیده بگیریم.

مرادخانی در خصوص مسابقات خود گفت: در دور اول من استراحت داشتم، در مسابقه دوم حریف خود ازکشور چین را در هر سه راند بردم و در رقابت سوم به قهرمان جهان از ازبکستان 0-3 باختم.

دارنده برنز 91کیلوگرم گفت: من یک سال است که حقوقی دریافت نکرده ام و این خود یکی از دلایلی است که ما همزمان با تمرینات فکرمان درگیر مسایل جانبی این چنینی هم می شد اما با همه این ها حمایت های روحی آقایان حسینی و استکی کمک بسیاری به من و همه اعضا تیم ملی کرد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در ایران به بهانه این که بوکس ورزش خشنی است دیده نمی شود و همین باعث می شود ما اسپانسرمالی نداشته باشیم ، امیدوارم مسئولان و رسانه ها توجه بیشتری به بوکس و بوکسورها کنند تا ما بتوانیم در مسابقات جهانی موفق تر باشیم.

photo 5

حسن شاهینی دیگر تازه وارد تیم و دارنده مدال برنز وزن 81کیلوگرم نیز از سطح بالای مسابقات و قرعه سنگین به خبرنگار رزم نیوز گفت: من تمام تلاشم را در مسابقات برای کسب مدال بهتر انجام دادم، اولین مسابقه نماینده مغولستان را ناک اوت کردم، در رقابت دوم نیز حریف بوتانی خود را ناک اوت کردم اما متاسفانه در دور سوم به نماینده قزاق که دارنده مدال نقره المپیک و طلای جهان بود با نتیجه0-3 رقابت را واگذار کردم.

وی درخصوص کسب سهمیه مسابقات جهانی گفت: با توجه به این نکته که در وزن 81کیلوگرم آقای روزبهانی نیز دارنده این سهمیه هستند تصمیم با فدراسیون است که کدام بوکسور به مسابقات جهانی اعزام شوند، هر تصمیمی که گرفته شود برای من قابل احترام است و آرزوی موفقیت برای ایشان می کنم.

سومین دارنده مدال برنز تیم ملی بوکس ایران سجاد محرابی در 75 کیلوگرم نیز بیان کرد: در این دوره از مسابقات براساس تصمیم فدراسیون تیم جوانی داشتیم اما با تمام توان خود در رقابت ها حاضر شدیم و توانستیم با توجه به تجربیات کادرفنی خود بازی خوبی را ارائه کنیم .البته مشکلاتی مانند عدم پرداخت حقوق اعضا تیم ملی وجود داشت با همه این ها حضور مربیان باتجربه و دلسوز در کنار تیم ملی و حمایت های روحی آقای علیرضا استکی در بین اعضا تیم همدلی و یکپارچگی خوبی بوجود آورد .

وی در پایان در خصوص رقابت های انجام شده گفت: در مرحله اول با حریفی از کره مسابقه دادم که آن را با نتیجه3 -0بردم، رقابت دوم با نماینده کشور میزبان بود که آن را هم 3-0 شکست دادم اما در مسابقه سوم با قهرمان المپیک و جوانان جهان که از کشور ازبکستان بود رقابت کردم و متاسفانه بازی را0-3 به حریف واگذار کردم.

انتهای پیام

Lvaco22

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید