www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۳۵ 1394/02/27

مسعود حجی زواره؛ جنگجوی شاد!

سطح بالای تکواندو و تکواندوکاران ایرانی باعث شده تا در هر دوره از رقابتهای جهانی و بین المللی، فدراسیون جهانی تکواندو WTF آنها را بطور خاص زیر نظر داشته باشد و گزارشهای اختصاصی درباره شان منتشر کند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، پس از گزارش اختصاصی این فدراسیون درباره فرزان عاشورزاده که طی آن فرزان […]

سطح بالای تکواندو و تکواندوکاران ایرانی باعث شده تا در هر دوره از رقابتهای جهانی و بین المللی، فدراسیون جهانی تکواندو WTF آنها را بطور خاص زیر نظر داشته باشد و گزارشهای اختصاصی درباره شان منتشر کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، پس از گزارش اختصاصی این فدراسیون درباره فرزان عاشورزاده که طی آن فرزان با لقب “سونامی” بر سر زبانها افتاد، حالا سایت رسمی فدراسیون جهانی در جریان رقابتهای جهانی 2015 که در روسیه جریان دارد، یک گزارش اختصاصی از دیگر تکواندو کای شایسته کشومان مسعود حجی زواره با عنوان “جنگجوی شاد” منتشر کرده است.

مسعود نماینده وزن 74- کیلوگرم تیم ملی کشورمان که در فینال این وزن رو در روی “نیکیتا رافالوویچ” از ازبکستان (نایب قهرمان بازیهای آسیایی اینچئون) قرار گرفت و با نتیجه 9 بر 7 از سد او گذشت تا مدال طلای مسابقات را نصیب خود کند، در انتهای گزارش در پاسخ به این سئوال که اگر همچون فرزان دارای لقبی بود، دوست داشت این لقب چه باشد، پس از مدتی فکر می گوید: “جنگجو”! عنوانی که یک “شاد” هم به آن اضافه شده تا عنوان گزارش فدراسیون جهانی “مسعود حجی زواره؛ جنگجوی شاد” انتخاب شود!

hajizavareh-jahani-2015 (16)

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.