www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۰۳ 1395/04/06

مسابقات GLORY 31 برگزار شد + نتیجه مسابقات

مسابقات GLORY 31 دیروز و در سالن Amsterdam Rai برگزار شد.شبی پر از اتفاقات جذاب و مبارزاتی زیبا و نفس گیر.حضور بدر هاری به عنوان مهمان ویژه در این مسابقات نیز از حواشی این رویداد بود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، نتیجه رویداد دیشب بدین شرح است: سوپرفایت ها عنوان موقت نیمه سنگین […]

مسابقات GLORY 31 دیروز و در سالن Amsterdam Rai برگزار شد.شبی پر از اتفاقات جذاب و مبارزاتی زیبا و نفس گیر.حضور بدر هاری به عنوان مهمان ویژه در این مسابقات نیز از حواشی این رویداد بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، نتیجه رویداد دیشب بدین شرح است:

سوپرفایت ها

عنوان موقت نیمه سنگین وزن: زاک مویکاسا با تکنیکال ناک اوت (سه ناک دان در یک راند) بر مُراد بوزیدی پیروز شد.

سانچای با امتیاز بر اِدی سلیمانی پیروز شد.

آناتولی مویزیف با امتیاز بر جاش جونسی پیروز شد.

آیوان دانِنبرگ با امتیاز بر ماکسیمو سوارز غلبه کرد.

مبارزه خروس وزن بانوان: ایسیس وربیک با امتیاز بر ایرینا مازِپا چیره شد.

فایت کارت اصلی مسابقات:

نیمه نهایی شماره یک- تورنمنت فوق سبک وزن: مورثل گِرونهارت با تکنیکال ناک اوت در راند سوم بر کریم بن منصور پیروز شد. در این مبارزه بن منصور تمام سعی و تلاشش را کرد تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد اما با تجربه گرونهارت راند سوم همه چیز برای بن منصور به پایان رسید.

نیمه نهایی شماره دو- تورنمنت فوق سبک وزن: یوان کونگولو موفق شد با امتیاز نزدیک بر هاروت گریگوریان پیروز شود. این مبارزه مبارزه بسیار نزدیکی بود و هر دو فایتر به سختی برای برد تلاش کردند اما این کونگولو بود که طعم پیروزی را چشید.

تک مبارزه: اسماعیل لُنت با امتیاز نزدیک بر حِصدی جِرجِس پیروز شد.این مبارزه واقعاً مبارزه نزدیکی بود.احتمال بر این بود که پس از پایان راند سوم داوران رای به برگزاری یک راند اضافه می دادند اما اینگونه نشد!در هر صورت نمایش حِصدی فوق العاده بود.چیزی که درباره سبک مبارزه لُنت مشهود است این است که لذت بردن از مبارزه او بسیار سخت است.در ضمن عملکرد سرداور این مبارزه (استفانو والِنتی) نیز بسیار قابل بحث است.

مبارزه عنوان سبک وزن: سیتیچای سیتسونگپینونگ موفق شد پس از پنج راند مبارزه سخت و نفس گیر بر رابین فان روسمالِن غلبه کند.این مبارزه همانند مبارزه قبلی بین این دو فایتر بسیار نزدیک بود و نتیجه آن نیز تماشاگران را در حیرت فرو برد.سیتهیچای به وضوح راندهای 1 و 2 را پیروز بود.فان روسمالن هم راندهای 4 و 5 را به وضوح پیروز شد.راند سوم هم مبارزه نزدیکی بود و کفه ترازو در این راند کمی به نفع فایتر هلندی سنگینی می کرد اما با اعلام پیروزی حریف تایلندی،فان روسمالن بسیار ناراحت رینگ مبارزه را ترک کرد.

Tel-razmavar1

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید