www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۴۲ 1394/02/16

مسابقات جهانی 2015 تکواندو با کلکسیونی از اولین ها !

شهر چلیابینسک Chelyabinsk روسیه آماده برگزاری مسابقات جهانی تکواندو است. مسابقات امسال از سه شنبه 22 اردیبهشت لغایت 28 اردیبهشت به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.طبق اعلام فدراسیون جهانی تا کنون حضور 875 ورزشکار از 135 کشور در مسابقات جهانی 2015 قطعی شده است. به گزارش “رزم نیوز” ، ورزشکاران شرکت کننده در 8 […]

شهر چلیابینسک Chelyabinsk روسیه آماده برگزاری مسابقات جهانی تکواندو است. مسابقات امسال از سه شنبه 22 اردیبهشت لغایت 28 اردیبهشت به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.طبق اعلام فدراسیون جهانی تا کنون حضور 875 ورزشکار از 135 کشور در مسابقات جهانی 2015 قطعی شده است.

به گزارش “رزم نیوز” ، ورزشکاران شرکت کننده در 8 وزن با هم به رقابت خواهند پرداخت. این دوره از مسابقات بیست و دومین دوره مسابقات جهانی مردان و پانزدهمین مسابقات جهانی بانوان محسوب می شود.  بوریس دوبرووسکی رئیس کمیته برگزاری مسابقات گفته “ما برای برگزاری مسابقات کاملا آماده ایم و همه چیز درست طبق برنامه پیش می رود. ما می خواهیم جهانیان شاهد بهترین مسابقات جهانی که تاکنون برگزار شده است باشند”.

100 داور بین المللی(29 داور از بین بانوان هستند) در این دوره از مسابقات داوری خواهند کرد. کسب مدال طلا برای هر ورزشکار 120 امتیاز رنکینگ، مدال نقره 72 و مدال برنز 43.2 امتیاز به همراه خواهد داشت.

در مسابقات امسال از هوگوهای الکترونیکی شرکت Daedo استفاده خواهد شد. درضمن امسال برای نخستین بار در تاریخ مسابقات جهانی از کلاههای مجهز به سنسورهای الکترونیکی نیز استفاده خواهد شد و برای نخستین بار مسابقات در زمین “هشت ضلعی” برگزار می شود.

نکته جالب دیگر اینکه در مراسم افتتاحیه قرار است تیم نمایش فدراسیون جهانی WTF به همراه تیم نمایش فدراسیون بین المللی تکواندو ITF بصورت مشترک به اجرای نمایش بپردازند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.