www.khabarrazmavar.ir

پاداش ها به نام قهرمانان و مربیان، به کام دیگران!

شناسه خبر : ۱۳:۲۹ 1398/04/09

مسئولانی که بخشی از پاداش ها را تصاحب کردند!

پس از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران بازی های آسیایی و پارا آسیاری ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی، اتفاقاتی در درون برخی فدراسیون ها رخ داد که حاکی از فرصت طلبی و پایمال کردن حق مدال آوران توسط بعضی از مسئولان تعدادی از فدراسیون ها بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، چندی قبل مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان بازی های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا برگزار شد که طی آن، افتخارآفرینان این مسابقات پاداش های خود را دریافت کردند.
به این کاری نداریم که این مراسم با تاخیری تقریبا ۹ ماهه برگزار شد و یا این که این پاداش ها با کاهش مبلغ همراه بود و به صورت حواله در اختیار ورزشکاران و مربیان قرار گرفت و معلوم نیست چه زمانی این حواله ها نقد خواهند شد، بلکه روی سخن ما با تعدادی از مسئولان و برخی روسای فدراسیون هاست که در حق قهرمانان اجحاف کرده اند.
براساس اطلاعات خبرنگار پایگاه خبری رزم آور، به عنوان مثال، در یکی از فدراسیون ها شخصی را به عنوان مربی تیم ملی معرفی کرده اند که پیش از این سخنگوی تیم های ملی فدراسیون موردنظر بوده، اما رئیس فدراسیون مذکور نام وی را به عنوان مربی حاضر در بازی های آسیایی اعلام کرده است. بر این اساس، حواله ۱۷ سکه به مربی موردنظر اهدا شده که رئیس فدراسیون، اعلام کرده پس از نقد شدن حواله، مبلغ ریالی معادل ۱۰ سکه آن را مربی مربوطه دریافت کند و مبلغ ریالی ۷ سکه به شخص رئیس فدراسیون برسد!
مشابه این اتفاق در چند فدراسیون دیگر از جمله برخی فدراسیون های مرتبط با رشته های رزمی رخ داده است. مثلا، در فلان فدراسیون، رئیس فدراسیون قصد نداشته نام سرمربی تیم ملی رشته رزمی موردنظر را برای دریافت جایزه اعلام کند. چرا که پس از انتخاب وی به عنوان رئیس فدراسیون، مربی مذکور از سمت خود استعفا داده است، مربی ای که در بازی های آسیایی جاکارتا، تیمش نتایج خوبی کسب کرد. حالا هم این رئیس فدراسیون، حواله پاداش مربی سابق تیم ملی را به حالت تعلیق درآورده است.
به این ترتیب، برخی فدراسیون ها، عملا به عرصه ای برای معاملات روسایشان تبدیل شده و به این ترتیب، با حربه هایی غیراخلاقی و به دور از شان مقدس ورزش، از قهرمانان و مربیان سواستفاده می کنند که متاسفانه این حوادث تاکنون از سوی رسانه ها و همچنین دستگاه های نظارتی مغفول مانده است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید