www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۴۱ 1393/10/09

مرتضی کریمی: هدف مسئولان تکواندو تنها برگزاری لیگ است/ با این شرایط ادامه نمی‌دهیم

سرمربی تیم تکواندو بانک شهر اعلام کرد هدف مسئولان این فدراسیون تنها برگزاری لیگ برتر است و به کیفیت و چگونگی آن کاری ندارند. مرتضی کریمی در خصوص وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: نیم فصل اول شاهد برگزاری رقابتهای خوبی بودیم و سازمان لیگ برنامه‌ریزی مناسبی داشت […]

سرمربی تیم تکواندو بانک شهر اعلام کرد هدف مسئولان این فدراسیون تنها برگزاری لیگ برتر است و به کیفیت و چگونگی آن کاری ندارند.

مرتضی کریمی در خصوص وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: نیم فصل اول شاهد برگزاری رقابتهای خوبی بودیم و سازمان لیگ برنامه‌ریزی مناسبی داشت ولی در هفته‌های پایانی، برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی کار تیم‌ها را با مشکل مواجه کرد.

به گزارش “رزم نیوز” به نقل از خبرگزاری مهر کریمی ادامه داد: فکر می‌کنم برای برگزاری مسابقات انتخابی برنامه‌ریزی خوبی صورت نگرفت زیرا در مدت 10 روز تکواندوکار باید چهار بار مبارزه کند و این موضوع روی کار تیم‌ها تاثیرگذار است. تیم‌ها هم سرمایه‌گذاری کرده‌اند. وقتی تکواندوکار جمعه مبارزه کرده، چهارشنبه بازهم در انتخابی حضور دارد و یکشنبه وارد لیگ می‌شود، دوباره چهارشنبه باید در مسابقات انتخابی مبارزه کند، بدون شک درصد آسب دیدگی بالا رفته و تیم ها ضرر می‌‌کنند‌.

سرمربی تیم تکواندو بانک شهر در خصوص سطح فنی رقابتها هم تاکید کرد: سطح فنی که نسبت به سال‌های قبل افت زیادی داشت. دو تکواندوکار همسطح که بتوانند رقابت جذابی و نزدیکی داشته باشند، نداشتیم. اغلب بازیکنان جوان و با انگیزه و یا باتجربه بودند که سطح فنی متفاوتی داشتند. ضمن اینکه چون تیم ملی نگاهی به لیگ ندارد و کسی به اردو دعوت نمی‌شود تا حدود زیادی انگیزه ها از بین رفته است.

کریمی به غیبت رسانه‌ها در لیگ هم اشاره کرد و افزود: فدراسیون و سازمان لیگ تنها به پخش مستقیم آن هم از شبکه ورزش که بازتاب چندانی ندارد، بسنده کرده است. خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها مانند گذشته به تکواندو اهمیت نمی‌دهند و در حد چند سط خبر و یا پخش یک گزارش چند دقیقه‌ای به آن می‌پردازند. سالن هم که سوت و کور نمی‌دانم مسئولان فدراسیون چه کرده‌اند که خبرنگارهای این بخش دیگر به سالن نمی‌آیند.

وی در مورد قضاوت داوران خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از موارد اعتراض ما است و با مدیریت تیم جلسه دارم تا گزارشی از نیم فصل اول ارائه داده و اگر ایشان صلاح بدانند دور برگشت لیگ را ادامه ندهیم. در کنار برگزاری خوب باید قضاوت‌ها هم همسطح باشد نه اینکه داور اشتباه کند و هیچ ترتیب اثری داده نشود. مگر می‌شود برای یک ضربه دو قانون اجرا شود، وقتی هم که اعتراض می‌کنیم کسی پاسخگو نیست و چند ساعت بعد آقایان می‌آیند و به اشتباه خود اعتراف می‌کنند.

سرمربی تیم تکواندو بانک شهر در پایان گفت: متاسفانه نظارتی روی کار داوران نیست و به نوعی باید گفت فدراسیون تیم‌ها را حمایت نمی‌کند، زمانی هم که اعتراض می‌کنیم، می‌گویند نمی‌خواهی کنار برو ، همین برخوردها باعث افت کمی و کیفی هر ساله لیگ شده چرا که هدف آقایان تنها برگزاری است نه چیز دیگر!

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید