www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۵۵ 1396/10/12

مربی خارجی تراز اول به ما نمی‌دهند/ برای مصاحبه کسی محاکمه نمی‌شود

رئیس فدراسیون جودو گفت: مربیان خوب خارجی با کشورهای خود قرارداد دارند و یا اجازه نمی‌دهند برای ادامه کار به ایران بیایند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور محمد درخشان در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص حضور مربی فرانسوی در تهران گفت: برای جذب مربی خارجی فعالیت های زیادی داشته ایم ولی واقعیت این است که جذب مربیان تراز اول دنیا هم هزینه زیادی را طلب می کند و هم اینکه کشورهایی که با آنها قرارداد دارند به این راحتی آنها را از دست نمی دهند.

وی افزود: با مربی تیم ملی قزاقستان مذاکراتی داشته ام. این مربی با توجه به عملکرد خوب در مسابقات جهانی و المپیک، قرارداد خود را تمدید کرده است. دستمزد او روزانه هزار یورو است. با «گامبا» سرمربی روسیه هم مذاکراتی داشته ایم ولی او با حقوق ماهیانه ۲۵ هزار یورو که مدتی قبل به دستور شخص پوتین به ۳۵ هزار یورو افزایش یافته، جای دیگری کار نمی کند.

رئیس فدراسیون جودو در مورد رزومه «نیکولاس بودو» که در تهران حضور دارد گفت: این مربی عضو تیم ملی فرانسه بوده و در رقابتهای مختلف حضور داشته ولی واقعیت این است که او رزومه خاصی ندارد. او سبک وزن است و در تمرینات تیم ملی حضور یافته و اگر بتواند در این بخش تیم ملی موثر باشد، با او قرارداد خواهیم بست.

درخشان در مورد سفر تیم ملی به تونس و دعوت از چند جوان به اردوی تیم ملی گفت: تونس هم از جمله برنامه های تیم ملی است که به نظر کادر فنی انجام می شود. بخش فنی تیم ملی به مردان تصمیم گیرنده آن مربوط می شود ولی از مسابقات قهرمانی کشور نفراتی دعوت شدند که تمرینات خود را پیگیری می کنند.

وی در مورد لغو جلسه کمیته انضباطی هم گفت: من از جریان مطلع نبودم و وقتی گزارش پرونده ها برای تشکیل کمیته انضباطی به من ارائه شد، آنها را کنار گذاشتم. انسان ها آزاد هستند در مورد مسائل مختلف نظرات خود را بیان کنند. حتی اگر این نظر مغرضانه و به دور از کارشناسی باشد. اگر در جریان این گفتگو ها تخطی از قانون نداشته باشیم و شاکی خصوصی نداشته باشد، مشکل خاصی ایجاد نمی کند.

رئیس فدراسیون در پایان به ثبت نام خود در انتخابات کمیته ملی المپیک هم اشاره کرد و گفت: من برای هیات اجرایی و دبیرکلی ثبت نام کرده ام و اگر فرصت خدمت به من داده شد و مورد اعتماد اعضای مجمع قرار گرفتم، تلاش خود را خواهم کرد در بهترین شرایط کار را پیش ببریم. البته اگر ببینم کسی بهتر از من در این بخش حضور دارد شاید کنار رفتم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید