www.khabarrazmavar.ir

برای تورنمنت آذربایجان گرمکن نداشتیم

شناسه خبر : ۱۴:۴۵ 1396/03/05

مربی تیم‌ ‌ملی جوانان بوکس: اتاق آقای نایب رییس قفل است!

مربی تیم‌ ‌ملی جوانان بوکس با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در تیمش وجود دارد اظهار کرد برای تورنمنت آذربایجان حتی گرمکن هم نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه دلیل اصلی مشکلات فدراسیون و نتایج ضعیف بوکس اداره بدون مشورت است، در این زمینه اظهار کرد: در فدراسیون بوکس آقایان دانشمندفر و به خصوص روح الله حسینی طوری رفتار می‌کنند که انگار رییس جمهور شدند و خود را عقل کل می‌دانند. بدون مشورت با پیشکسوتان بوکس مثل آقایان نهرودی کار خود را می‌کنند و هر کاری که می‌خواهند با ورزش بوکس ایران می‌کنند.

او ادامه‌ داد: فدراسیون بوکس مجموعه ای بزرگ است که اگر با مشورت هدایت نشود، نتیجه‌ تک برنز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و تک برنز قهرمانی آسیا می‌شود. به نظر من افرادی مثل حسین نهرودی، تجربه‌شان از مربی کوبایی خیلی بیشتر است اما در حال‌ حاضر هیچ اختیاری در فدراسیون ندارند. آقای حسینی همه‌کاره فدراسیون بوکس شده است. این شرایط در صورتی ایجاد شده است که باید از افرادی مثل حسین نهرودی مشورت بگیرند. مربی کوبایی هم که آوردند نشان داد چه سطح فنی برخوردار است که جای تاسف دارد.

مربی تیم‌ ‌ملی بوکس جوانان با بیان اینکه سطح مربی کوبایی پایین‌تر از سطح مورد نظر بوکس ایران است، در ادامه گفت‌: همان‌طور که برنامه‌های بلند مدت داریم، باید برنامه‌های کوتاه مدت هم داشته باشیم. در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نیز همه تیم‌های درجه دو و سه حضور داشتند. تیم‌ ‌ملی ما بیشتر برنامه کوتاه مدت داشته است و در بدترین شرایط باید دو یا سه مدال طلا کسب می‌کرد.

او ادامه‌ داد: تیم‌ ‌ملی ما به گفته آقایان برنامه‌ریزی بلند مدت دارد اما در کوتاه مدت خود به تیم‌هایی مثل سوریه، عراق  و اردون باخته است که جای تاسف است و ننگ بزرگی برای بوکس ایران است. الان باختیم و آقای حسین، داوری را بهانه می‌کند که خنده‌دار است. این مسائل قدیمی شده است و اگر سطح بوکسورها خوب و بالا باشد جای ناداوری هم برای داوران نمی‌ماند که تیم ما را سر ببرند. مصوب همه این مشکلات آقایان دانشندفر و حسینی هستند که فدراسیون را تسخیر کردند.

مهدی پور در مورد برنامه‌های اجرایی فدراسیون بوکس ادامه‌ داد: همه کارها باید هدفمند باشند و کار هدفمند مثل زنجیر است. اگر آقای حسین فستیوال نونهالان را برگزار می‌کنند فسیتوال جوانان هم برگزار کنند. اگر در سال فستیوال بوکس در رده نونهالان برگزار می‌شود، باید در رده جوانان و نوجوانان نیز این فسیتوال‌ها را داشته باشیم. چون همه این بوکسورها در آینده جایگزین یکدیگر می‌شوند.

مربی تیم‌ ‌ملی جوانان بوکس همچنین در ادامه عنوان کرد: دلیل این که فستیوال‌های جوانان نداریم، من و آقای رشیدپور هستیم. از آنجایی که ما را آقای ناطق نوری به عنوان مربی تیم‌ ‌ملی جوانان انتخاب کرده است و نور چشمی آقای روح الله حسینی نیستیم، هیچ توجهی به رده جوانان نمی‌کنند. امیدوارم با آمدن آقای سلطانی‌فر و داورزنی فکری به حال ورزش بوکس شود. چند بازی هم که من، آقای رشیدپور و آقای سپهوند به دیدار آقای داورزنی رفتیم، از طرف آقای حسینی به طور غیر علنی بازخواست شدیم  که چرا به دیدار آقای داورزنی رفتیم.

وی در مورد مشکلات بوکس در رده جوانان نیز ادامه‌ داد: در تورنمنت آذربایجان تیم‌ ‌ملی جوانان لباس گرم‌کن نداشت. بوکسورها هم به آتش نورچشمی نبودن ما، سوختند. بزرگانی همچون اکبر احدی از بوکس کنار گذاشته شدند و آقای روح الله حسینی در اتاق را قفل کردند و به برج سازی رسیدگی می‌کنند. آقایان به دنبال کسب قدرت هستند و هر کسی هم که اعتراض می‌کند را کنار می‌گذارند؛ مثل آقای سپهوند که پر مدال‌ترین بوکسور ایران در المپیک است، برای رسیدن به قدرت، چقدر باید این فدراسیون را نابود کنند؟

مربی تیم‌ ‌ملی جوانان بوکس با اشاره به این که جوانگرایی در بوکس صورت نگرفته است، خاطر نشان کرد: در مسابقات آسیایی تنها یک مدال برنز کسب کردیم که آن هم ورزشکاری کسب کرد که سابقه ورزشی دیگری را دارد و بهانه آوردند که جوانگرایی کردیم، در صورتی که  سن جوانگرایی میانگین ۱۹ سال تا ۲۰ سال است نه ۲۳ سال و نیم. اگر جوانگرایی شده آقای مرادخانی نباید در تیم‌ ‌ملی باشد و متاسفانه کسی به این مسائل رسیدگی نمی‌کند.

ملی‌پوش سابق بوکس در مورد اردوهای تیم‌ ‌ملی جوانان بوکس در پایان خاطر نشان کرد: در حال‌ حاضر این تیم اردویی ندارد. درخواست ما این بود که اردوی در کرمانشاه برگزار شود ولی چون در صورت دور بودن تیم از تهران آقایان نمی‌توانند در ارنج تیم دخالت کنند. باید به این مسائل دست پیدا کرد که چرا  یک فرد همه اختیارات را در دست گرفته است. امیدوارم با دخالت‌های آقای ناطق نوری، باز هم بوکس به روزهای قبل خود برگردد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید