www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۲۹ 1393/11/12

مربیان کشتی، تکواندو و کاراته پاداشهای دریافتی خود را پس فرستادند

همانطور که می دانید روز جمعه مراسمی با حضور رئیس جمهور جهت تجلیل از مدال آوران مسابقات آسیایی و اهداء جوایز آنها برگزار شد. اما به فاصله یک روز خبر رسیده است که مربیان رشته های کشتی، تکواندو و کاراته پاداشهای دریافتی خود را به نشانه اعتراض به وزارت ورزش و جوانان بازگردانده اند. به […]

همانطور که می دانید روز جمعه مراسمی با حضور رئیس جمهور جهت تجلیل از مدال آوران مسابقات آسیایی و اهداء جوایز آنها برگزار شد. اما به فاصله یک روز خبر رسیده است که مربیان رشته های کشتی، تکواندو و کاراته پاداشهای دریافتی خود را به نشانه اعتراض به وزارت ورزش و جوانان بازگردانده اند.

به گزارش “رزم نیوز” ، آنها در نامه ای خطاب به وزیر ضمن بیان گلایه های خود گفته اند: “توقع و انتظار فراتر از این می‌بود که ارزش‌گذاری خدمات این قشر را به شکلی حداقلی تعریف نموده و با توجیه کمبود و کسری اعتبارات به گونه‌ای رقم زدید که موجبات دلسردی و بعضا شرمساری این عزیزان فراهم گردد”.

شهرام هروی مربی تیم ملی کاراته که خود از امضا کنندگان نامه فوق است نیز در مورد دلایل این اقدام گفته است: “سال هاست که رشته هایی نظیر کاراته و تکواندو و کشتی جور سایر رشته ها را در میادین بین المللی کشیده اند و جزو مدال آورترین رشته ها هستند. اما قرار داد هایی که داریم به اندازه قرارداد یک روز بعضی رشته ها نیست ولی همه از ما توقع بهترین مدال ها را دارند.این نوع رفتار از متولیان ورزش ناپسند است که انگیزه کار کردن را از ما می گیرد.امیدواریم دیگر این نوع رفتار از مسئولین شاهد نباشیم”.

اگرچه شاید این اقدام بجای مربیان کمی دیرهنگام صورت گرفت و اگرچه ظاهرا دلیل اصلی اعتراض کم بودن پاداش مربیان درمقایسه با ورزشکاران بوده است، اما همین هم شاید تلنگری باشد برای مسئولین ورزش کشور. ای کاش فقط یک بار هم که شده قهرمانان و مدال آوران ما هم از منافع زودگذر خود بگذرند و با یک اعتراض سراسری مسئولان را متوجه بی عدالتی که در حق کل مجموعه رشته های مدال آور مرتکب می شوند، کنند. ظاهرا مسئولان به یک تلنگر جدی نیاز دارند تا به خودشان بیایند و بفهمند افتخار ورزش ایران به مدال آوران عرصه های جهانی است نه تیم فوتبالی که با میلیاردها دلار به جام جهانی می رود و در گروه خودش هم بین چهارتا تیم می شود چهارم! نه تیم ملی که حتی در آسیا هم حرفی برای گفتن ندارد و به عراق جنگ زده گفتار داعش هم می بازد و بعد با ژست طلبکارانه نبود امکانات را بهانه می کند! نمی شود مربی چنین تیمی سالانه ده ها میلیارد پول بی زبان برای موفقیت های کسب نکرده اش دریافت کند و طلبکار باشد و بعد سهم مربیانی که باعث افتخار ورزش ما شده اند تنها 20 یا 30 سکه باشد!

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید