www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۵۶ 1394/03/28

مراسم قرعه کشی APB برگزار شد؛ یک آلمانی حریف قاسمی‌پور در رینگ حرفه‌ای جهان شد

با برگزاری مراسم قرعه‎کشی لیگ حرفه‎ای بوکس جهان حریف امین قاسمی پور در اولین مبارزه اش مشخص شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مراسم قرعه کشی لیگ حرفه ای بوکس جهان در حالی امروز در مسکو روسیه برگزار شد که نماینده ایران در وزن ۶۹ کیلوگرم حریف خود را شناخت. امین قاسمی پور سومین […]

با برگزاری مراسم قرعه‎کشی لیگ حرفه‎ای بوکس جهان حریف امین قاسمی پور در اولین مبارزه اش مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مراسم قرعه کشی لیگ حرفه ای بوکس جهان در حالی امروز در مسکو روسیه برگزار شد که نماینده ایران در وزن ۶۹ کیلوگرم حریف خود را شناخت. امین قاسمی پور سومین نماینده بوکس ایران در این رقابتهای معتبر لیگ حرفه ای باید فردا جمعه ۲۹ خرداد با یک بوکسور آلمانی مبارزه کند.

پیش از وی سجاد محمدپور و احسان روزبهانی در این مسابقات حضور داشته اند. اکبر احدی (سرمربی) و بهرامی نژاد (مربی بدنساز) نیز در این مسابقه وی را همراهی می کنند.

لیگ حرفه ای بوکس جهان بین برترین بوکسورهای هر وزن و به میزبانی کشورهای مختلف برگزار می شود و نفرات برتر آن ضمن کسب کمربند طلایی سهمیه حضور در المپیک ریو را نیز کسب می‎کنند. تا کنون احسان روزبهانی موفق شده در این مسابقات سهمیه المپیک به دست آورد.

امین قاسمی پور بوکسور ایرانی حاضر در لیگ حرفه ای بوکس جهان گفت: بیش از دو هفته تمرین پرفشار برای رقابتهای لیگ حرفه ای بوکس جهان داشته ام. احدی سرمربی ام با توجه به هشت رانده بودن این رقابتها کمی فشار تمرینات را زیاد کرد تا آمادگی من به حد مطلوبی برسد.

وی ادامه داد: رقابتهای لیگ حرفه ای بوکس جهان در سطح بالایی برگزار می شود و بوکسورهای عنوان دار المپیک و جهان در آن حضور دارند. بیشتر آنها در رده سنی ۳۰ سال قرار دارند و شاید تنها یک یا دو نفر کم سن و سال تر باشند. کار در این لیگ با حضور بوکسورهای باتجربه سخت است ولی با آنالیزی که داشتیم سبک بوکس خودم را به این مسابقات نزدیک می دانم و برای کسب سهمیه به این مسابقات آمده ام.

بوکسور المپیکی ایران در پاسخ به این سوال که سطح مربیگری وینکوف سرمربی جدید تیم ملی را چطور می بیند تصریح کرد: وینکوف کمتر از یک ماه است که کارش را شروع کرده است. در این مدت کوتاه نمی شود چیزی را تشخیص داد ولی فکر می کنم مربی خوبی باشد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید