www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۵۵ 1395/11/01

مددی و امیرخانی در UFC Fight Night 107 لندن

رضا مددی و مَکوان امیرخانی اسفند امسال در قفس لندن به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رضا مددی فایتر ایرانی دسته سبک وزن UFC در رویداد UFC Fight Night 107 به هشت ضلعی بازخواهد گشت. حریف رضا در این مسابقات جوزف دافی ایرلندیست.فایتر ۲۸ ساله ای که رکورد حرفه ای او ۱۸ مبارزه-۱۶ پیروزی و ۲ شکست می باشد. دافی سابقه فعالیت در تکواندو،بوکس، کیک بوکسینگ، جوجیتسو و جوجیتسوی برزیلی را دارد و جالب است بدانید که از شانزده بردی که دافی در کارنامه خود دارد ده پیروزی با سابمیشن و پنج پیروزی با ناک اوت همراه بوده است. پس با این تفاسیر او حریفی قابل احترام، جدی و سرسخت برای مددی خواهد بود.

اما دیگر فایتر ایرانی الاصلی که در این رویداد شاهد حضور او خواهیم بود کسی نیست جز مَکوان امیرخانی ملقب به ماکو. فایتر ۲۸ ساله اهل کرمانشاه که ساکن فنلاند است. امیرخانی فایتر دسته پَر وزن UFC دارای رکورد حرفه ای ۱۵ مبارزه-۱۳ پیروزی و ۲ شکست می باشد. او از زمان مبارزه برای UFC تا کنون سه مبارزه برای این سازمان انجام داده که در هر سه مبارزه پیروز میدان بوده. حریف او در این رویداد آرنولد آلِن فایتر جوان و ۲۲ ساله اهل بریتانیاست.رکورد حرفه ای آلِن ۱۲ مبارزه-۱۱ پیروزی و ۱ شکست است.

مسابقات UFC Fight Night 107 شنبه شب ۲۸ اسفند ۹۵ (۱۸ مارس ۲۰۱۷) و در سالن O2 آرنا شهر لندن، پایتخت انگلستان برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار