www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۵۸ 1395/01/31

مدال طلای وزن اول آسیا بر گردن هادی‌پور

هادی پور به اولین طلای تاریخ تکواندوی ایران در وزن اول آسیا رسید. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، دومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی با حضور 239 تکواندوکار از 31 کشور در شهر مانیلا فیلیپین در حال برگزاری است که آرمین هادی پور تکواندوکار وزن 54- ایران با غلبه […]

هادی پور به اولین طلای تاریخ تکواندوی ایران در وزن اول آسیا رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، دومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی با حضور 239 تکواندوکار از 31 کشور در شهر مانیلا فیلیپین در حال برگزاری است که آرمین هادی پور تکواندوکار وزن 54- ایران با غلبه بر تمامی حریفانش اولین مدال طلای تاریخ تکواندوی ایران در وزن اول را در آسیا کسب کرد.

او برای کسب این نشان، پس از یک دور استراحت ابتدا 6 بر صفر ابرار خان از هند را شکست داد، سپس برابر چین یو وانگ از چین تایپه با نتیجه 5 بر 4 برنده شد و در مرحله نیمه نهایی با غلبه بر الیمژان سریکبای از قزاقستان (7 بر یک) راهی فینال شد.

نکته مهم این دیدار برتری هادی‌پور با امتیاز 16 بر صفر تا ابتدای راند دوم بود که با اعتراض قزاق‌ها مبنی بر شکسته بودن هوگو ورزشکار این کشور تمام امتیازات هادی‌پور پاک شد و بازی از ابتدا برگزار شد.

تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان در مرحله فینال نیز رامنارونگ از تایلند را با نتیجه 9 بر 8 از پیش رو برداشت و برسکوی قهرمانی آسیا تکیه زد.

همچنین ابوالفضل یعقوبی با 3 پیروزی و یک باخت بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

یعقوبی برای اینکه مدال نقره این رقابت‌ها را بدست آورد، پس از یکدور استراحت، به ترتیب احمد دیقابس از قطر (4-2)، احمد الابال ماجد از یمن (13-صفر) و کلامپانگ ناتاوی از تایلند (13-6) از پیش رو برداشت اما در فینال این رقابت‌ها پس از تساوی 15-15 بازی به راند طلایی کشید و در این در راند نتیجه را به سئوک بای کیم از کره‌جنوبی واگذار کرد.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا G4 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در رنکینگ جهانی و المپیکی تعلق خواهد گرفت.

به نقل از خبر گزاری ایسنا Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید