www.khabarrazmavar.ir

موی تای قهرمانی جهان - بلاروس؛

شناسه خبر : ۰۸:۵۵ 1396/02/18

مدال برنز عزیرپور قطعی شد/ حذف سلیمانی و دو بانوی ایران

در ادامه رقابت‌های موی تای قهرمانی جهان سرگروه تیم ملی و دو عضو تیم بانوان با شکست برابر رقبای خود حذف شدند و نماینده سنگین وزن تیم مردان با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مسابقات موی تای قهرمانی جهان روز جمعه با حضور بیش از ۳۰۰ رزمی کار از ۱۰۵ کشور جهان به میزبانی بلاروس در مینسک آغاز شد. روز گذشته (یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) تیم ملی کشورمان چهار نماینده داشت که حاصل کار نمایندگان ایران دو پیروزی و دو شکست بود.

سمیه خزایی در وزن ۵۴- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی بعد از سه راند مبارزه نتیجه را به «والریا دزدووا» از روسیه واگذار کرد و شانس صعود به نیمه نهایی را از دست داد. وی دور نخست «ژوک» از بلاروس را شکست داده بود. همچنین مستانه سیف آبادی هم در وزن ۴۵- کیلوگرم در اولین دیدار با قبول شکست برابر «اومیاما بلوررت» از مراکش از دور مسابقات کنار رفت.

کاوه سلیمانی سرگروه تیم ملی ایران در وزن ۶۷- کیلوگرم در دومین دیدار خود مقابل «ماگمد زیانوکوف» از روسیه شکست خورد و از ادامه رقابتها بازماند. وی دور نخست فیلیپین را شکست داده بود.

همچنین  ایرج عزیرپور هم در وزن ۹۱+ کیلوگرم «شلیپوف» از روسیه را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. مدال برنز عزیزپور هم قطعی شده است.

امروز دوشنبه در روز چهارم این رقابتها حسین مهدیزاده در وزن ۵۴- کیلوگرم «روی بوتلهو» از پرتغال را پیش رو دارد. ایوب ساکی در وزن ۷۵- کیلوگرم به مصاف «ایوان گریگوریف» از روسیه می رود. ساکی در اولین دیدار خود «ازمیرموهات» از مالزی را شکست داده بود.

مجید هاشم بیگی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم به دیدار «موچت نانک» از ترکیه می رود.

در وزن ۸۶- کیلوگرم علی تکلو در اولین دیدار خود «یوهنی وایچوک» نماینده کشور میزبان را پیش رو دارد.

این دوره از مسابقات از جمعه در مینسک بلاروس آغاز شده است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید