www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۳۵ 1397/11/07

محمدسیفی: جالب نیست به اسم MMA در هر مسابقه سطح پایینی شرکت کنیم

دارنده مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان ووشو گفت: بهتر است ورزشکارانی که در یک رشته شناخته شده و مدال گرفته اند ، در رقابت های سطح بالاتری از MMA شرکت کنند.

محسن محمدسیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور، نظر خود در خصوص فعالیت ورزشکاران مدال آور و قهرمانان رشته های رزمی به ویژه ووشو در MMA گفت : من نمی خواهم بحثی روی این موضوع داشته باشم، اما فیلم هایی را از برخی مسابقات دیده ام که اصلا جالب نبودند ،  یک سالن با چند نفر تماشاگر محدود و  اتفاقاتی در برخی از آنها می افتد که فقط می توان تاسف خورد. حضور در این مبارزات اصلا در شان یک ورزشکار حرفه ای ایران نیستند.

وی در ادامه تصریح کرد: نظر شخصی من این است که ورزشکارانی که به صورت حرفه ای در یک رشته رزمی کار کرده و مدال های خوش رنگی را برای کشورمان دریافت کرده اند، بهتر است در  رقابت های سطح بالاتری شرکت کنند که شخصیت ورزشی شان هم حفظ شود، البته روی صحبتم با ووشوکارانی که به تازگی فعالیتشان را در MMA آغاز کرده اند نیست و این مبحث را به طور کلی بیان کردم .

عصا را کنار گذاشتم

دارنده مدال طلای رقابت های جهانی ووشو که مدتی است به دلیل مصدومیت خانه نشین شده است، در بخش دیگری از صحبت هایش درباره وضعیت آسیب دیدگی اش گفت: خداراشکر با مشورت پزشکم عصا را کنار گذاشته و تمرینات بدنسازی و استخر را شروع کرده ام ، اگر خدا بخواهد از ۱۰ یا ۱۵ اسفند هم تمرینات فنی را آغاز می کنم تا بتوانم از تیر ماه در اردوی تیم ملی شرکت کنم و برای مسابقات پیش رو آماده شوم.

محمدسیفی درباره علت آسیب دیدگی اش گفت : حدود ۵ یا ۶ سال بود که این مصدومیت در همه مسابقات همراه من بود و اعتنایی به آن نمی کردم ، اما در نهایت دردم شدیدتر شد و مجبور شدم عمل جراحی کنم، فعلا دردم از بین رفته است ، اگر خدا بخواهد با سه یا چهار هفته تمرین بدنسازی به شرایط قبل برمی گردم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید